Η συγκινητική απάντηση ιδιοκτήτριας παμπ σε πατέρα παιδιού με ειδικές ανάγκες

Η ιστορία είναι σχετικά παλιά, από το 2018, όμως είναι άκρως συγκινητική και ανθρώπινη. Σε μια βρετανική υπαίθρια παμπ, την “The Barrel Chapeltown”, καταφθάνει ένας μπαμπάς με τον γιο του, που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι. Ο άνδρας αυτός, που ανησυχούσε επειδή το αγόρι του κουνούσε συνεχώς τα χέρια του και έκανε δυνατό θόρυβο, ρωτάει την 29χρονη Steph Tate, ιδιοκτήτρια της παμπ, αν μπορεί να περάσει με το γιο του.

Μολονότι η ιδιοκτήτρια ξαφνιάστηκε με την ερώτηση του πατέρα, εντούτοις δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή για την απάντησή της. Ήταν αποφασισμένη να κάνει τον πατέρα με το γιο του να αισθανθούν ευπρόσδεκτοι.

Όπως δήλωσε αργότερα στα Μέσα: “Είναι θλιβερό ότι στην σημερινή εποχή κάποιος νιώθει την ανάγκη να ρωτήσει κάτι τέτοιο. Ήμουν σαστισμένη και τον ρώτησα γιατί ρωτάει, αλλά μου είπε ο γιος του κάνει μερικές φορές δυνατούς θορύβους και κουνάει τα χέρια του. Φάνηκε νευρικός όσο περίμενε την απάντησή μου κι αυτό ράγισε την καρδιά μου – πρέπει να είναι καταστροφικό για έναν γονέα να νιώθει έτσι.”

Και συνέχισε: “Ο άντρας ανέφερε ότι είχε βγει έξω με την οικογένειά του πριν από λίγες εβδομάδες και οι άνθρωποι έκαναν σχόλια γιατί ήθελαν να βγουν για ένα ήσυχο γεύμα. Τότε του είπα ότι ήταν φυσικά ευπρόσδεκτος και πως όποιος πελάτης έκανε σχόλιο για το γιο του θα έφευγε ο ίδιος.”

Η κα Tate έσπευσε να μοιραστεί την ιστορία της στη σελίδα της παμπ στο Facebook, όπου από τότε έλαβε περίπου 2.000 like και, δεκάδες επαινετικά σχόλια, ενώ κοινοποιήθηκε 840 φορές.

Έγραψε: “Αν κάθεστε στο σπίτι με ένα παιδί, έναν σύντροφο ή έναν φίλο σας με αναπηρία και αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να πάτε οπουδήποτε εξαιτίας του φόβου ότι κάποιος θα σας σχολιάσει, σας προσκαλώ να έρθετε εδώ. Εάν βρω κάποιον που κάνει αρνητικά σχόλια ή είναι αγενής, θα του ζητήσω να φύγει ο ίδιος.”

Η απάντησή της, που έγινε viral, ουσιαστικά συμπυκνώνει δύο βασικές αρχές του επιχειρείν (και φυσικά της εξυπηρέτησης πελατών): επιδείξτε ενσυναίσθηση και πάνω από όλα ανθρωπιά

Οι δύο αυτές αρχές, φυσικά, πρέπει να διέπουν και τους ‘’φυσιολογικούς’’ πελάτες… Ας μην κάνουμε όλοι εμείς οι "φυσιολογικοί" τη ζωή των ανθρώπων αυτών, που ανεβαίνουν το δικό τους Γολγοθά, πιο δύσκολη…


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia