Πώς απάντησε ταβέρνα σε σχόλιο σχετικά με τρίχα στο φαγητό

Για το συγκεκριμένο εστιατόριο έχω γράψει ξανά, ωστόσο κάθε φορά που το ψάχνω λιγάκι παραπάνω, ομολογώ ότι με εκπλήσσει με τις ευρηματικές απαντήσεις που δίνει στις κριτικές. Οπως και στο παράπονο και στην κριτική που ακολουθεί σχετικά με ένα θέμα που ακόμα και τα καλύτερα εστιατόρια έχουν κληθεί να διαχειριστούν: την εύρεση τρίχας στο πιάτο του πελάτη.


Τρίχες κατσαρές...

Ότι χειρότερο έχω ζήσει στη ζωή μου. Στην υποτιθέμενη σπεσιαλιτέ του μαγαζιού, τηγανητές πράσινες ντομάτες βρήκα μια τεράστια μαύρη τρίχα. Μόλις το υπέδειξα στον υπεύθυνο σχεδόν μου επιτέθηκε, αναφέροντας ότι κανένας από το μαγαζί δεν σκοπεύει να κουρευτεί γουλί και πως δεν υπάρχει λόγος για τέτοιο χαμό, καθώς είναι μια απλή τρίχα. Μείνετε απλά μακριά.


Κάποτε ο Isadore Sharp, ιδρυτής των Four Seasons είχε πει: ''It isn’t the complaint the customer remembers, but the outcome'' (αυτό που θυμάται ο πελάτης δεν είναι το παράπονο, αλλά το αποτέλεσμα, πώς δηλαδή χειρίστηκε η εταιρεία το πρόβλημα). 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του και αντιμετωπίστηκε ως «περίεργος». Καμία διάθεση να μπούμε στη θέση του πελάτη (σ.σ. ακόμα και αν έχει άδικο ή θέλει να υφαρπάξει κάτι, πάλι αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης). Και φυσικά καμία διάθεση για να απολογηθούμε.

Και όλα αυτά, χωρίς να έχουμε διαβάσει καν την απάντηση του εστιατορίου, το κερασάκι στην τούρτα, η οποία ισορροπεί μεταξύ χυδαιότητας και ειρωνείας… 

Οι άντρες της κουζίνας έχουν χάσει πια τα μαλλιά τους και εγώ έχω ασπρίσει προ πολλού με όλες τις ..... που ακούω. 

…με το επικό τρολαρισμα που υποτίθεται ότι σας έκανε ο υπεύθυνος (δεν σκοπεύει κανείς να κουρευτεί γουλί, καλό! Πραγματικά καλό μπράβο) έχω την γνώμη ότι έχετε κάποιο θέμα με τις τρίχες. Ίσως καραφλιάσατε νωρίτερα και έχετε απωθημένα ή μήπως σας ανάγκαζαν να τα παίρνετε μ την ψιλή μικρός ή μήπως έχετε αδύνατη λεπτή τρίχα και δεν μπορείτε να τα μακρύνετε; 

Κάποιοι ίσως βρουν την μακροσκελή απάντηση (σ.σ. έγραψε ολόκληρο κείμενο για να αποδείξει ότι δεν ευθύνεται) αυτή πολύ cool, ωστόσο η πλειονότητα ίσως ενοχληθεί από το ύφος της και την αγένεια του νάρκισσου συντάκτη. 

Διαβάστε ακόμη Πώς ένας ιδιοκτήτης ξενοδοχείου απαντά στις θετικές κριτικές...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia