Πριν λίγες ημέρες η Revlon κατέθεσε αίτηση, επικαλούμενη «μακροοικονομικά ζητήματα», για την ένταξή της στο άρθρο 11 για προστασία από τους πιστωτές της. Η κίνηση αυτή ίσως σηματοδοτεί το τέλος μιας θρυλικής μάρκας καλλυντικών, που γεννήθηκε στον απόηχο του Κραχ του ’29.
Η αμερικάνικη εταιρεία αντιμετώπιζε σημαντικά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια (οι τρέχουσες υποχρεώσεις της υπολογίζονται στα 10 δισ. δολάρια), τα οποία οξύνθηκαν λόγω της πανδημίας, του αδυσώπητου ανταγωνισμού, του πληθωρισμού και των καθυστερήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Ισχυρό ράπισμα αποτέλεσε η εκρηκτική αύξηση της αποδοχής καλλυντικών προερχόμενων από influencers αλλά και από τη συνεργασία τους με επώνυμες μάρκες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Kylie Jenner πούλησε τη σειρά της, Kylie Cosmetics, έναντι 600 εκατ. το 2020, ενώ η δε Rihanna οφείλει σε μεγάλο βαθμό το γεγονός ότι πλέον είναι δισεκατομμυριούχα, στη σειρά της Fenty Beauty, που λειτουργεί υπό την ομπρέλα της LVMH.
Όπως ανακοίνωσε η Revlon, η κίνηση αυτή θα τής επιτρέψει τη «στρατηγική επαναδιοργάνωση» των οικονομικών της, με την ελπίδα τα 575 εκατ. δολ. που θα λάβει από τους υφιστάμενους δανειστές της να την βοηθήσουν να ορθοποδήσει.
Η Revlon, η οποία το 2016 πέρασε στα χέρια της Elizabeth Arden, ιδρύθηκε την εποχή της Mεγάλης Υφεσης και συγκεκριμένα το 1932 από τους Αμερικανοεβραίους αδελφούς Charles Revson και Joseph Revson και τον χημικό Charles Lachman, ο οποίος συνεισέφερε το "L" στην επωνυμία Revlon. Αρχικά παρασκεύαζε βερνίκια νυχιών ενώ αργότερα πρόσθεσε στην γκάμα της τα κραγιόν.