"At 60 miles an hour the loudest noise in the new Rolls-Royce comes from the electric clock" (στα 60 μίλια την ώρα, ο πιο δυνατός θόρυβος που ακούς στη νέα Rolls-Royce προέρχεται από το ηλεκτρικό ρολόι).
Ο David Ogilvy για άλλη μια φορά είχε κάνει το θαύμα του, καθώς χάρη στην ευφυέστατη διαφήμιση που δημιούργησε το 1957, οι πωλήσεις της Rolls-Royce θα αυξάνονταν μέσα σε ένα χρόνο κατά 50%.
Όταν ο «μάγος της διαφήμισης», όπως τον αποκαλούσαν, κέρδισε τον λογαριασμό της Rolls-Royce, επινόησε μια ανατρεπτική προσέγγιση για το αυτοκίνητο που μέχρι τότε προωθείτο ως «το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο».
Τι έκανε; Αναρίθμησε τους λόγους για τους οποίους η Rolls-Royce ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, έχοντας έναν μακρόσυρτο τίτλο (ανέκαθεν υπήρξε θιασώτης του ‘’δυνατού’’ τίτλου), που θα έμενε στην ιστορία και όπως θα έλεγε και ο ίδιος: «Ηταν ο καλύτερος τίτλος που έγραψα ποτέ».
Ο πρώτος από τους λόγους, από όπου προέκυψε και ο τίτλος (ανάμεσα από 26 διαφορετικούς που είχε γράψει), ήταν ότι «στα 60 μίλια την ώρα, ο πιο δυνατός θόρυβος που ακούς προέρχεται από το ηλεκτρικό ρολόι», διατεινόμενος ότι όταν ο αγοραστής μίας Rolls καθόταν πίσω από το τιμόνι, δεν θα ήθελε τίποτα να του χαλάσει την ηρεμία του.
Η διαφήμιση έτρεξε απαράλλαχτη στον The New Yorker μέχρι το 1962, χρονιά κατά την οποία ο Ogilvy σταμάτησε να συνεργάζεται με την αγγλική φίρμα. Στα χρόνια του, η Rolls-Royce προσέγγισε, πέρα από τους επιχειρηματίες, και τις εύπορες οικογένειες, καθότι προωθήθηκε και ως οικογενειακό αυτοκίνητο.
Διαβάστε ακόμη Η ιστορία της Rolls-Royce