Ουκ ολίγες φορές, οι απαντήσεις σε κριτικές βγάζουν πολύ γέλιο. Συχνά αυτός που απαντά στην κριτική, δίκαιη ή άδικη, γράφει ακριβώς ότι του έρχεται στο μυαλό εκείνη τη στιγμή. Όπως ο ''ήρωας'' τη ιστορίας μας, ο οποίος εκτελώντας χρέη ντετέκτιβ δεν θα αργούσε να αντιληφθεί γιατί ο επισκέπτης έγραψε αρνητική κριτική:
«Το ξενοδοχείο δεν είναι νεόκτιστο, αλλά η ίδια η κατασκευή είναι πολύ όμορφη και καλά μελετημένη. Το προσωπικό, ειδικά η κουζίνα και το σέρβις ήταν εχθρικό, όλα έγιναν με ελάχιστη προσπάθεια και μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Κανένας χαιρετισμός, κανένας ευγενικός τρόπος, θα μπορούσες να πεις ότι ήταν χαρούμενοι αν δεν χρειαζόσουν ΤΙΠΟΤΑ από αυτούς!»
Ο επισκέπτης αυτός έγραψε μία αρνητική κριτική (1/6 αστέρια) στην πλατφόρμα της HolidayCheck για ένα ξενοδοχείο στην Γεωργιούπολη (Κρήτη). Με εξαίρεση την τοποθεσία (όπου έδωσε 4 αστέρια), σε όλα τα άλλα (δωμάτιο, υπηρεσία, γαστρονομία, αθλητισμός/δραστηριότητες) έδωσε την ελάχιστη βαθμολογία.
Μάλιστα, κάποια στιγμή κάνει το λάθος να μνημονεύσει τον κακό καιρό. «Δυστυχώς ο καιρός ήταν κακός όλη την εβδομάδα, ως εκ τούτου το μπαρ στη θάλασσα ήταν κλειστό, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σνακ ή παγωτό για τα παιδιά».
Η απάντηση ήρθε ''πληρωμένη''. Αφού πρώτα απέκρουσε όλα τα αρνητικά σχόλια, ενίοτε διανθισμένα και με μια δόση ειρωνείας, ο ξενοδόχος κλείνει με το επικό: «Νομίζω ότι ο λόγος που είσαι τόσο αρνητικός είναι ότι δυστυχώς Ο ΚΑΙΡΟΣ δεν ήταν τόσο καλός και δεν είσαι ευχαριστημένος με τίποτα. Ήσασταν την περασμένη εβδομάδα του Οκτωβρίου (δεν είναι Αύγουστος!!!!!)».
Διαβάστε ακόμα Πώς απάντησε γνωστός σεφ σε αρνητική κριτική