Τα τελευταία πέντε χρόνια η American Airlines ισχυρίζεται ότι δύο είναι τα πράγματα που «εκτοξεύουν» την ικανοποίηση των επιβατών της και δη αυτών που ταξιδεύουν στην πρώτη θέση: α) να τους αποκαλούν με το όνομά τους και β) να τους προσφέρουν ένα ποτό πριν την αναχώρηση (στην εκπαίδευση του προσωπικού υπάρχει και τρίτο: "πάντα να ευχαριστείς τον επιβάτη που επέλεξε την American Airlines").
Ωστόσο, οι αεροσυνοδοί της εν λόγω εταιρείας δυσανασχετούν όσον αφορά την προσφορά του ποτού, διατεινόμενες ότι δεν πληρώνονται γι’ αυτό (σ.σ. πληρώνονται από τη στιγμή που θα αναχωρήσει το αεροπλάνο) και ότι αυτό μπορεί να δημιουργεί μια σειρά από προβλήματα (π.χ. τροφοδοσίας, συνωστισμό στο διάδρομο).
Εσχάτως πάντως η American Airlines επιστράτευσε fortune cookies, προκειμένου να πείσει τις αεροσυνοδούς να σερβίρουν το predeparture beverage, καθότι αυτό συνιστά μια πρώτη εντύπωση που διαμορφώνει ο επιβάτης για την εταιρεία.