''Το μπάνιο σου φαινόταν 20x20 επειδή ήσουν 100x100''. Πώς απάντησε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στην Αίγινα

Κάθε καλοκαίρι διαβάζουμε για ιστορίες «τρόμου» που έζησαν οι επισκέπτες κάποιου καταλύματος, οι οποίοι έντρομοι διαπίστωσαν ότι οι φωτογραφίες στην ιστοσελίδα, αλλά και ορισμένες πρόσφατες αποθεωτικές κριτικές, δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα. 

Μια τέτοια ιστορία έζησαν αρκετοί επισκέπτες, ανάμεσά τους και μια μαθήτριά μου, σε ένα κατάλυμα 2 αστέρων στην Αίγινα. Όπως μου εκμυστηρεύτηκε: «Σπασμένοι τοίχοι με ρωγμές, πρωινό άφαντο, βρωμιά παντού, ρεσεψιόν άφαντη. Το μπάνιο αισχρό με όντως μια ντουζιέρα 5 cm, που σχεδόν δεν χωράει άνθρωπος. Λέει πως είναι 2 αστέρων, ωστόσο οι φωτογραφίες δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα».

Διαβάστε επίσης Πώς απάντησε βραβευμένη ταβέρνα στη Νάξο σε αρνητική κριτική

Δυστυχώς, όπως σε κάθε κλάδο, έτσι και στον χώρο της φιλοξενίας υπάρχουν κακοί επαγγελματίες, που κάνουν αρπαχτές και πάνε μέσα σε ένα καλοκαίρι να βγάλουν τα σπασμένα (χωρίς καμία διάθεση για επανεπένδυση των κερδών). 

Ένας τέτοιος είναι και ο ιδιοκτήτης του εν λόγω ξενοδοχείου στην Αίγινα, ο οποίος μάλιστα ειρωνεύεται όποιον γράψει αρνητική κριτική, διατεινόμενος ευθαρσώς ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν πατήσει ποτέ στο ξενοδοχείο, απλώς θέλουν να το δυσφημίσουν. 

Θαυμάστε τον:

Διαβάστε επίσης Πώς απάντησε γνωστός σεφ σε αρνητική κριτική

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia