Η είδηση έκανε τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου. Πρώην υπουργός εξέφρασε ανοικτά τη δυσαρέσκειά του για την πολιτική του οικογενειακού εστιατορίου που επισκέφθηκε και το οποίο δεν δέχεται κατοικίδια.
«Μας πέταξαν έξω» έγραψε σε ανάρτησή του στο Instagram o πρώην υπουργός, ανεβάζοντας ταυτόχρονα φωτογραφία με την αγαπημένη του συντροφιά, τον σκύλο του.
Μάλιστα, στην τελευταία βραδινή φωτογραφία που ανέβασε από το αυτοκίνητό του, με τον σκύλο αγκαλιά, έγραψε: «Μας πέταξαν έξω από το εστιατόριο MARYVONNE στο Ηλιόκαστρο και μας είπαν ότι δεν δέχονται «κοπρόσκυλα»… δεν πειράζει θα φάμε μπακαλιάρο από το μεσημέρι».
Η είδηση ανακυκλώθηκε τόσο πολλές φορές (και από πολλές ηλεκτρονικές εφημερίδες), σε σημείο που «οπαδοί» του αλλά και ορισμένοι φιλόζωοι άρχισαν να μπαίνουν σε Google και TripAdvisor και να βάζουν ένα αστέρι (μιλώντας για αγένεια, για «κοπρόσκυλο» που δεν έγινε δεκτό, για τιμές 400% πάνω, για κρέας των 48€…) χωρίς ποτέ να έχουν επισκεφθεί το συγκεκριμένο εστιατόριο (οι κριτικές αυτές ενδέχεται να «μετακινηθούν» ως μη προερχόμενες από πραγματικούς πελάτες).
Αυτή τη στιγμή η βαθμολογία του εστιατορίου στην Google, το οποίο αν κρίνουμε από τις κριτικές είναι «πάρα πολύ καλό», έχει πέσει στο 4,1 από 4,7 πριν το συμβάν, με 200 και πλέον κριτικές (από τις συνολικά 465) να έχουν καταχωρηθεί τις τελευταίες ώρες...
Η αλήθεια ωστόσο, όπως μου εκμυστηρεύτηκε έμπιστος φίλος που ήταν αυτόπτης μάρτυρας, είναι κατά τι διαφορετική. Ο κύριος αυτός, που υπήρξε τακτικός πελάτης του εστιατορίου για 10 χρόνια, όχι μόνο γνώριζε την πολιτική του εστιατορίου όσον αφορά τα κατοικίδια, αλλά την υποστήριζε κιόλας, όσο ήταν υπουργός.
Η δε λέξη «κοπρόσκυλο» δεν ειπώθηκε ποτέ και ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, που ειρήσθω εν παρόδω έχει και ο ίδιος σκύλο, δεν «πέταξε» κανέναν έξω. Απλώς του είπε ευγενικά πως «δεν δεχόμαστε τα κατοικίδια» και μάλιστα του ζήτησε συγγνώμη που δεν θα μπορούσε να κάνει εξαίρεση.
Φαίνεται ότι ορισμένοι που απολαύουν κάποιας αναγνωρισιμότητας (είτε λέγονται πολιτικοί, είτε κάθε λογής «επηρεαστές γνώμης») θεωρούν ότι πρέπει να γίνονται αποδέκτες ιδιαίτερης μεταχείρισης. Όταν οι ιδιαίτερες ανάγκες τους δεν ικανοποιούνται, τότε παίρνουν το όπλο τους (εν προκειμένω, το κοινό που τους ακολουθεί) και εκτοξεύουν λάσπη, αμαυρώνοντας τη φήμη μιας εταιρείας, ικανοποιώντας συχνά τη ματαιοδοξία τους από τα σχόλια υποστήριξης, τον ντόρο που θα δημιουργήσουν και φυσικά τα likes που θα αποσπάσουν…
P.S.
Βασική αρχή της εξυπηρέτησης πελατών: Πάντα να φέρεσαι ισότιμα σε όλους τους πελάτες σου (αν και πάντα υπάρχουν διακριτικοί τρόποι ώστε να τους «ευχαριστήσεις»). Φανταστείτε μόνο τη δυσαρέσκεια των υπολοίπων πελατών όταν θα έβλεπαν ότι κάποιος (που θεωρεί ότι είναι «κάποιος») τύγχανε ιδιαίτερης μεταχείρισης, ενώ την ίδια στιγμή αυτοί αντιμετωπίζονται ως «κοινοί θνητοί»...