Πώς χειρίστηκε εστιατόριο την αρνητική κριτική...

Σφόδρα δυσαρεστημένος, επειδή, όπως αρχικά ισχυρίστηκε, μια πελάτισσα δεν άφησε φιλοδώρημα, ο ιδιοκτήτης του Boners BBQ στην Ατλάντα, αποφάσισε να την τιμωρήσει κάνοντας επικριτικές-χυδαίες αναρτήσεις σε Facebook και Twitter.


Όλα ξεκίνησαν όταν η Stephanie S πήγε μαζί με τον σύζυγό της, για να γιορτάσουν τα γενέθλιά του, στο συγκεκριμένο εστιατόριο, που ήταν κοντά αλλά και για το οποίο θα μπορούσαν να κάνουν χρήση ενός κουπονιού αξίας 10 δολαρίων.

Επιστρέφοντας σπίτι, είχε την ''ατυχή΄΄ έμπνευση να γράψει αρνητική κριτική στο Yelp, καθώς δεν ήταν ευχαριστημένη. Ωστόσο, όπως αργότερα υποστήριξε, άφησε δύο 20δόλαρα για να πληρώσει τον λογαριασμό των 30 δολαρίων (40 μείον το κουπόνι), αφήνοντας φιλοδώρημα 10 δολάρια.

Μία μόλις μέρα μετά, έκαναν την εμφάνισή τους οι αναρτήσεις στα social media, με τη φωτογραφία της, που την λοιδορούσαν (NOT WANTED!," "Stephanie S. left waitress 0.00 tip on a $40 tab after she received a discount. If you see this woman in your restaurant tell her to go outside and play hide and go f- yourself! Yelp that b--…") επειδή, παρόλο που είχε κουπόνι, άφησε 0.00 δολάρια φιλοδώρημα (αν και αυτό ήταν μάλλον το πρόσχημα).

Οι αναρτήσεις αυτές, που αργότερα αποσύρθηκαν (αν και η ζημιά είχε γίνει), προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων στους χρήστες, που απορούσαν πώς μία επιχείρηση θα μπορούσε να διαπομπεύσει έτσι έναν πελάτη.

Αργότερα, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου βγήκε και ζήτησε συγγνώμη, αποδίδοντας το περιστατικό στην «κακιά στιγμή»…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia