Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κερδίσεις έναν πελάτη αλλά και να καλλιεργήσεις στενούς δεσμούς μαζί του. Ενας από αυτούς είναι να του δείξεις ότι νοιάζεσαι. Όπως είχε πει και ο Theodore Roosevelt: “People don't care how much you know until they know how much you care”.
Μια τέτοια ιστορία, με μια Ελληνίδα του εξωτερικού, μου διηγήθηκε πρόσφατα μια πολύ καλή φίλη, η οποία πριν χρόνια εργαζόταν ως guest relation manager σε ξενοδοχείο της Χαλκιδικής.
«Είχαμε για χρόνια μια repeater πελάτισσα, η οποία ερχόταν και διέμενε για πολλές ημέρες κοντά μας. Με τον καιρό και μετά από μια χειρουργική επέμβαση, η πρόσβαση στη θάλασσα για την κυρία αυτή, που χρησιμοποιούσε μπαστούνι, ήταν αν μη τι άλλο προβληματική. Ταξίδευε μόνη της, όποτε δεν υπήρχε κάποιος να είναι κοντά της για να την βοηθήσει.
Διαβάστε ακόμη Τα 3C's της εμπειρίας του πελάτη...
Κανόνισα, μαζί με τον συνάδελφο beach boy, την ώρα που ήθελε εκείνη -κάθε μέρα στις 11- να την περιμένει στην παραλία και να την βοηθάει να περπατήσει στην άμμο και να μπει στη θάλασσα.
Κολυμπούσε και όταν ήταν έτοιμη να βγει, ο συνάδελφος ήταν εκεί πάλι για να την βοηθήσει να βγει.
Στη διάθεσή της είχαμε μάλιστα και ξαπλώστρα, την οποία την είχαμε διαμορφώσει έτσι ώστε να είναι πιο ψηλή από τις συνηθισμένες, γιατί οι κανονικές ήταν πολύ χαμηλές για εκείνη.
Η χαρά της ήταν απερίγραπτη. Είχε έρθει από πολύ μακριά για να χαρεί τη θάλασσα και ανησυχούσε γιατί το καλοκαίρι εκείνο δεν θα μπορούσε να συνεχίσει τα μπάνια της.
Η βοήθεια που της προσφέραμε ήταν για εκείνη κάτι το μοναδικό. Αισθανόταν ευγνώμων που προσφερθήκαμε οικειοθελώς να την βοηθάμε κάθε μέρα, για όσο διάστημα διέμεινε στο ξενοδοχείο μας.
Η σχέση που είχε αναπτυχθεί όλα αυτά τα χρόνια ήταν στενή. Μας ήξερε όλους με τα μικρά μας ονόματα, ενώ μας έφερνε δωράκια κάθε χρόνο».
Δείξτε λοιπόν στους επισκέπτες σας ότι νοιάζεστε γι’ αυτούς. Διαβάστε τους, ικανοποιώντας τις ανάγκες τους πριν και οι ίδιοι τις αντιληφθούν. Τις περισσότερες φορές αυτή η ένδειξη «αγάπης» έχει μικρό κόστος (σ.σ. δεν αναφέρομαι απαραίτητα στο χρηματικό κόστος) για εσάς, αλλά μεγάλη αξία για τους επισκέπτες σας…
Διαβάστε ακόμη Παροτρύνοντας επισκέπτες να επισκεφθούν «ανταγωνιστικό» ξενοδοχείο…