Αμερική, 2018
Τα Burger King, γνωστά για την οξυδέρκειά τους στο μάρκετινγκ και δη την προβολή, χρησιμοποίησαν για μία εβδομάδα το geofencing για να τραβήξουν την προσοχή των πεινασμένων καταναλωτών και να αυξήσουν τους χρήστες της καινούριας εφαρμογής τους.
Αυτό που έκαναν, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, ήταν να τοποθετήσουν ένα ψηφιακό πλέγμα (fence) περίπου 200 μέτρων γύρω από 14.000 καταστήματα McDonald’s, προσεγγίζοντας έτσι τους πελάτες του ανταγωνιστή. Ουσιαστικά, αυτοί που θα πλησίαζαν κοντά σε κάποιο κατάστημα των McDonald’s θα δέχονταν ειδοποίηση στο κινητό τους για μια ανεπανάληπτη προσφορά.
Θα μπορούσαν, αφού κατέβαζαν το app και μεταβαίνοντας στο πλησιέστερο κατάστημα των Burger King (θα παρέχονταν και οδηγίες), να αγοράσουν ένα Whopper έναντι μόλις ενός σεντ.
Διαβάστε ακόμη Οταν τα Burger King έβγαλαν burger για αριστερόχειρες...
Η καμπάνια, που συνοδεύτηκε και από βίντεο που έδειχνε τους έκπληκτους υπαλλήλους των McDonald’s να δέχονται μηνύματα από τον ανταγωνιστή, είχε τεράστια απήχηση. Το app βρέθηκε από την 9η στην 1η θέση για την σχετική κατηγορία, με την εν λόγω προσφορά να είναι 20 φορές πιο αποδοτική από κάθε άλλη.
Τι είναι το geofencing
Το geofencing είναι μια προσωποποιημένη location-based υπηρεσία που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αλληλοεπιδράσουν με τους καταναλωτές που βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη ακτίνα.
Η αλληλοεπίδραση αυτή επιτυγχάνεται μέσα από την αποστολή διαφημιστικών κυρίως μηνυμάτων στα κινητά τηλέφωνα των καταναλωτών, όταν αυτοί βρίσκονται σε μια προκαθορισμένη τοποθεσία ή γεωγραφική περιοχή, κοντά στο κατάστημα της εταιρείας ή/και του ανταγωνιστή.
Διαβάστε ακόμα Τα Burger King προτρέπουν τους καταναλωτές να παραγγείλουν από τα McDonald's