Αναμφίβολα μια καλή online φήμη βοηθάει την εταιρεία να
προσελκύσει περισσότερους πελάτες, οι οποίοι πλέον διαμορφώνουν εικόνα για ένα
ξενοδοχείο ή εστιατόριο μέσα από τις κριτικές. Ως εκ τούτου, μία επιχείρηση με
μέτρια βαθμολογία ουσιαστικά θα αποθαρρύνει μερίδα των χρηστών να την
προτιμήσει.
Ως εκ τούτου, μια καλή βαθμολογία στα review sites (μαζί πάντα με ανταγωνιστικές απολαβές) θα λειτουργήσει ως μαγνήτης, καθώς θα τραβήξει την προσοχή όσων αναζητούν εργασία στον κλάδο της φιλοξενίας. Κάπως έτσι, η εταιρεία θα έχει να επιλέξει από μία σχετικά μεγάλη δεξαμενή υποψηφίων. Αντιθέτως, οι αρνητικές κριτικές δεν απωθούν μόνο εν δυνάμει πελάτες, αλλά και υπαλλήλους, οι οποίοι δεν θα θέλουν να εργαστούν σε ένα ξενοδοχείο όπου θα γίνονται τακτικά αποδέκτες παραπόνων από δυσαρεστημένους πελάτες.