Τι κάνεις όταν ο επισκέπτης ζητά να βρει μια φωτογραφία του Nicholas Cage στο δωμάτιο...

Η εξυπηρέτηση του πελάτη δεν χρειάζεται πάντα να αποπνέει σοβαρότητα. Συχνά, όταν είναι διανθισμένη με ισχυρές δόσεις χιούμορ, μπορεί να προσδώσει στην εταιρεία μια πιο ανθρώπινη και οικεία υπόσταση.

Πριν λίγα χρόνια, ένας επισκέπτης του Whitney Peak Hotel ζήτησε, μεταξύ σοβαρού και αστείου, κατά την κράτηση να βρει στο μαξιλάρι του μια εικόνα του Nicholas Cage… Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Κοιμάμαι καλύτερα, όταν τον έχω κοντά μου».

Το ξενοδοχείο, σε αντίθεση με άλλα που απλώς θα έβαζαν μια ταμπέλα στον ιδιότροπο επισκέπτη, άδραξε αμέσως την ευκαιρία και διαμοιράστηκε αυτό το ιδιότυπο αίτημα στο Instagram, με ένα μήνυμα που έλεγε “To be continued...”.

Προς μεγάλη έκπληξη του επισκέπτη, το ξενοδοχείο ανέλαβε δράση και ικανοποίησε το αίτημά του. Το δωμάτιό του ήταν μια ωδή στον αγαπημένο του ηθοποιό, με τις φωτογραφίες του να βρίσκονται κυριολεκτικά παντού, ακόμα και μέσα στην ντουλάπα.

Όπως αναμενόταν, ο επισκέπτης διαμοιράστηκε την εμπειρία του στα social media, με την είδηση να γίνεται viral και με το Whitney Peak Hotel να δημιουργεί, όχι τυχαία, ένα διαχρονικό customer service success story.

Διαβάστε επίσης Gaylord Opryland. Οταν πηγαίνεις the extra mile...

Ηταν ένας εξαίρετος τρόπος για να δείξεις σε έναν επισκέπτη ότι νοιάζεσαι και ότι θέλεις να τον κάνεις να γελάσει (αλλά και να τραβήξεις πάνω σου τα φώτα της δημοσιότητας)…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia