Τα social media παρέχουν
στις επιχειρήσεις ένα ακόμα κανάλι μέσα από το οποίο μπορούν να εμπλακούν και
να ικανοποιήσουν έναν πελάτη. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί σε υπερθετικό βαθμό,
αν λάβουμε υπόψιν ότι οι χρήστες όταν γράφουν ένα σχόλιο, συχνά δεν περιμένουν
απάντηση, καθώς θεωρούν ότι οι εταιρείες είναι πολύ απασχολημένες για να
αλληλοεπιδράσουν με τον κάθε χρήστη.
Μία τέτοια εμπειρία έζησε ο Mike McCready όταν ανέβασε στο Twitter μία φωτογραφία με τη θέα από το δωμάτιο του Delta Hotel στο Vancouver, με τη λεζάντα να αναγράφει: “The inside of my room at the Delta is really nice, but the view, not so much.” (το εσωτερικό του δωματίου είναι εξαιρετικό, όχι όμως και η θέα).
Ο Mike σίγουρα δεν περίμενε απάντηση, δεδομένου ότι δεν είχε κάνει
καν tag το ''Delta'' στο σχόλιό του. Ωστόσο, σε λιγότερο από μία ώρα έλαβε tweet από
το ξενοδοχείο, το οποίο προσφέρθηκε να του αλλάξει δωμάτιο, αν και ο ίδιος δεν
δέχθηκε καθώς θα αναχωρούσε την επομένη.
Όμως, το ξενοδοχείο δεν θα το άφηνε έτσι. Όταν ο Mike επέστρεψε στο δωμάτιό του, βρήκε μία χειρόγραφη απολογητική επιστολή μαζί με… μερικά γευστικά αρτοσκευάσματα.
Μολονότι ο Mike είχε ήδη διαμορφώσει μία θετική εικόνα για τα Delta Hotels, εντούτοις το tweet και τα γλυκά τον κέρδισαν και τον μετέτρεψαν σε «διαφημιστή» (δεν παρέλειψε να γράψει στο μπλογκ του για την εμπειρία του). Και όλα αυτά κόστισαν όσο μερικά γλυκά…
Διαβάστε ακόμη Gaylord Opryland. Οταν πηγαίνεις the extra mile