Αρκετές επιχειρήσεις δεν αντιλαμβάνονται το πόσο χρήσιμα μπορούν να αποβούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συχνά ανοίγουν ένα λογαριασμό στο Facebook και στο Instagram, ο οποίος είτε παραμένει ανενεργός ή απλώς κάνουν και καμία ανάρτηση αραιά και που.
Όμως το κεφάλαιο social media είναι
πολυδιάστατο και πάνω από όλα είναι ένα ακόμη εργαλείο για την παροχή άμεσης
εξυπηρέτησης. Δυστυχώς, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν το έχουν αντιληφθεί
ακόμα αυτό, με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνονται πάραυτα στα σχόλια/αιτήματα
των πελατών τους, τα οποία συχνά επείγουν, αλλά και να προκαλούν τη χλεύη των χρηστών.
Και σίγουρα, εξυπηρέτηση του
πελάτη δεν είναι να απαντάς μετά από επτά μήνες(!) σε μία κυρία που έχει
εγκλωβιστεί μέσα σε ασανσέρ, για τη συντήρηση του οποίου είσαι εσύ υπεύθυνος. Η
δε ερώτηση, μετά από επτά μήνες, είναι όλα τα λεφτά: «είσαι ακόμα στο ασανσέρ;». Δύσμοιρη Amanda...