Σημεία των καιρών μας…
Η British Airways, προσαρμοζόμενη στα νέα (κοινωνικά) δεδομένα, εγκαταλείπει την προσφώνηση «κύριες και κύριοι», υιοθετώντας μια πιο ουδέτερη στάση, που θα κάνει όλους τους επιβάτες να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι.
Η βρετανική αεροπορική εταιρεία συνέστησε στους πιλότους
και το πλήρωμα των αεροσκαφών να μην χρησιμοποιούν πλέον τους όρους «κυρίες και
κύριοι» στις ανακοινώσεις τους, υιοθετώντας ταυτόχρονα όρους ουδέτερους ως προς
το φύλο.
Με την κίνηση αυτή, που αναγνωρίζει το δικαίωμα στη διαφορετικότητα και στην "ποικιλομορφία", η British επιχειρεί επίσης να δημιουργήσει ένα οικείο περιβάλλον για τα παιδιά-επιβάτες, καθότι πλέον θα αισθάνονται πιο άνετα.
Η British Airways δεν είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που εκπαραθυρώνει από το λεξιλόγιό της το «κυρίες και κύριοι». Ήδη η Lufthansa, η EasyJet και η AirCanada έχουν υιοθετήσει τη χρήση ουδέτερων, όσον αφορά το γένος, χαιρετισμών.
Διαβάστε επίσης Οταν η παραπαίουσα British Airways άκουσε τους πελάτες της...
Μάλιστα, πριν έναν μήνα, η Air Malta ανακοίνωσε
ότι οι πιλότοι της θα χρησιμοποιούν φράσεις όπως «attention, all passengers», ενώ το προσωπικό
της θα αποκαλεί τους επιβάτες “guests”.