Γιατί να έχουν μόνο οι πελάτες το δικαίωμα να είναι αγενείς (κάτι που τώρα τελευταία έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις); Γιατί να μην μπορούν και οι υπάλληλοι να είναι αγενείς;
Αυτό πρέπει να σκέφτηκαν όταν άνοιξαν πριν λίγο καιρό το Karen's
Diner, στην Αυστραλία, όπου το προσωπικό πληρώνεται για να είναι αγενές και να
μην έχει τρόπους.
Με σλόγκαν ‘’great burgers and rude service’’, το
εστιατόριο αυτό αν μη τι άλλο διαφοροποιείται από τα ανταγωνιστικά.
Ο όρος Karen παραπέμπει σε προβληματική (λευκή) πελάτισσα της μεσαίας τάξης που επιθυμεί διακαώς να παραπονεθεί και να μιλήσει με τον διευθυντή.
Ως εκ τούτου, το Karen's Diner δεν χρειάζεται ιδιαίτερες
συστάσεις, αφού οι πελάτες γνωρίζουν εξ αρχής ότι θα τους υποδεχθούν αγενείς
υπάλληλοι, ενώ τα παράπονά τους είναι ευπρόσδεκτα (το μότο τους είναι «παραπονεθείτε,
δεν μας νοιάζει»), δίνοντας τους τη δυνατότητα να ξεθυμάνουν και γιατί όχι, να
ζητήσουν να μιλήσουν με τον διευθυντή. Όπως
χαρακτηριστικά αναφέρουν: "Come on, ask for the
manager... WE DARE YOU" (σε προκαλούμε να ζητήσεις τον μάνατζερ).
Συγκεκριμένα ζητούν από τους πελάτες «να βγάλουν τον χειρότερό
τους εαυτό». Η ανάρτησή τους στο Facebook
είναι σαφής: «At Karen’s Diner we pride
ourselves on giving you the worst service you’ve experienced, and we’re on the
hunt for the biggest Karens out there!» (ήμαστε περήφανοι που θα σας παρέχουμε
την χειρότερη εξυπηρέτηση που είχατε ποτέ…).
Μάλιστα τους παρακινούν, προσφέροντας τους 100 δολάρια αν
κάνουν tag δύο φίλους, να φέρουν και τους μεγαλύτερους Karens φίλους
τους. Θα υπάρχει και έξτρα δώρο, αν όντως το όνομά τους είναι Karen...