Σας έχει τύχει ποτέ να αναζητάτε κάτι στην Google και να σας βγάζει πάνω πάνω μια απάντηση που δεν κλικάρεται; Αν ναι, τότε μιλάμε για το Zero Click Search, το οποίο τον τελευταίο καιρό κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.
Το αποτέλεσμα που εμφανίζεται στην κορυφή ονομάζεται “featured snippet” ή “Position Zero” και σύμφωνα με την ίδια την Google «εμφανίζεται» στο 65% των αναζητήσεων.
Η πρακτική αυτή θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμη για ένα ξενοδοχείο και όχι μόνο, καθώς αν εμφανίζεται αυτό πάνω πάνω, νομοτελειακά θα σπρώξει προς τα πάνω την επισκεψιμότητα του site.
Αντιθέτως, αν η πρώτη απάντηση, π.χ. στην ερώτηση «τι ώρα είναι το check-in στο ξενοδοχείο τάδε;», προέρχεται από κάποιον OTΑ, τότε αυτό μεταφράζεται σε λιγότερα clicks για το site (και περισσότερα για την κάθε Booking).
Όπως γίνεται
αντιληπτό, μέσα από την ιστοσελίδα του το ξενοδοχείο θα πρέπει να απαντά
συνοπτικά σε συχνές ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι χρήστες (π.χ. check-in time, αξιοθέατα, μέσα μαζικής μεταφοράς), να δημοσιεύει κριτικές πελατών και testimonials,
αλλά και να διατηρεί το περιεχόμενο φρέσκο και μοναδικό (σ.σ. το κείμενο να διαφέρει από αυτό της Booking).
Στην κεντρική σελίδα
του site έχει φυσικά θέση και μια ενότητα FAQ
(frequently asked questions), η οποία βοηθά τους χρήστες
να βρουν γρήγορα απαντήσεις στις ερωτήσεις που έχουν. Αυτό αρέσει και στην Google,
η οποία σας αντιμετωπίζει ως «υπεύθυνη πηγή», με αποτέλεσμα να σας εμφανίζει
στη «θέση μηδέν».
Τέλος, πόντους
κερδίζει ένα ξενοδοχείο όταν έχει δημιουργήσει μία άρτια σελίδα Google My Business και όταν έχει συντάξει "πιασάρικα" meta
descriptions (το σύντομο κείμενο που βρίσκεται κάτω από τον τίτλο της σελίδας, στα
αποτελέσματα αναζήτησης).