Οι επισκέπτες ενός προορισμού διαβάζουν κατά μέσο όρο επτά κριτικές πριν προχωρήσουν σε κράτηση. Με άλλα λόγια, εμπιστεύονται τις γνώμες ανθρώπων που δεν έχουν γνωρίσει ποτέ και οι οποίοι μπορεί να είναι υπερβολικοί ή και παράλογοι.
Αυτή την νέα πραγματικότητα προσπάθησε να αμβλύνει το 2019 η Βιέννη με την καμπάνια Unrating Vienna, ζητώντας από τους εν δυνάμει επισκέπτες της να αγνοήσουν τις online κριτικές, οι οποίες συχνά είναι «άδικες» για έναν προορισμό.
Η καμπάνια, που «έτρεξε» στο μετρό του Λονδίνου, δείχνει όμορφες τοποθεσίες στη Βιέννη, επισημαίνοντας με έναν χιουμοριστικό τρόπο ότι η κρίση μας δεν πρέπει να επηρεάζεται τόσο πολύ από τις κριτικές αγνώστων.
Σε μία από αυτές τις διαφημίσεις η κριτική για ένα
πάρκο λέει ‘The view is rubbish’ (η θέα είναι
για τα μπάζα), ενώ σε μία άλλη 'lawn is a mess' (το γρασίδι ήταν χάλια), συνοδευόμενη από την ερώτηση ‘So who decides what you like? (τελικά
ποιος αποφασίζει τι σου αρέσει;).
Ιδιοφυές!!!
Διαβάστε επίσης Μετατρέποντας τα παράπονα σε... διαφημιστική εκστρατεία