Με την πρόσφατη διαφήμισή της η Emirates απέδειξε ότι πέρα από μία εξαιρετική αεροπορική εταιρεία, γνωρίζει και πώς να τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας.
Στον απόηχο της απόφασης της βρετανικής κυβέρνησης που μετέφερε
τα ΗΑΕ στην «πορτοκαλί» λίστα εισόδου στη χώρα, γύρισε τη διαφήμισή της στην κορυφή
του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο, του Burj Khalifa.
Στη διαφημιστικό βίντεο των 30 δευτερολέπτων που γυρίστηκε
σε ύψος 828 μέτρων πάνω από το έδαφος, που περιπαιχτικά χαρακτηρίστηκε ως μία
από τις «ψηλότερες διαφημίσεις που έχουν γυριστεί ποτέ» (χρειάζεται πάνω από
μία ώρα για να ανέβει κάποιος στην κορυφή του κτιρίου των 160 ορόφων), «πρωταγωνιστεί»
μια εκπαιδεύτρια του skydiving,
η οποία ντυμένη ως αεροσυνοδός στέκεται στο ψηλότερο σημείο του κτιρίου.
Δεδομένου ότι αρχικά η διαφήμιση αντιμετωπίστηκε με
δυσπιστία, καθώς αρκετοί χρήστες του διαδικτύου αμφισβήτησαν την αυθεντικότητά
της, η Emirates
δημοσίευσε πλάνα από τα γυρίσματα, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε ότι χρειάστηκαν
πέντε ώρες για τα γυρίσματα και μία ώρα και ένα τέταρτο για να φθάσει από τον
τελευταίο όροφο του κτιρίου στην κορυφή.
Η διαφήμιση ξεκινά με την κοπέλα (δεμένη με έναν ιμάντα
ασφαλείας, κάτω από τη στολή της), πάνω σε μια προσαρμοσμένη πλατφόρμα με
κοντάρι, να κρατά ένα πλακάτ στο χέρι που γράφει: «Η μεταφορά των ΗΑΕ στη λίστα
Amber του Ηνωμένου Βασιλείου μας έκανε να νιώθουμε στην κορυφή του κόσμου. Fly
Emirates. Fly better». Στο τέλος η κάμερα κάνει zoom out και
δείχνει όλο το Dubai.