To 2013 η Hyundai της Ευρώπης εγκαινίασε μία τηλεοπτική καμπάνια που έδειχνε έναν άνδρα που προσπαθούσε να αυτοκτονήσει στο γκαράζ του, αφήνοντας αναμμένη τη μηχανή του αυτοκινήτου…
Η απόπειρά του ωστόσο δεν στέφθηκε με επιτυχία, καθώς οι
εκπομπές καυσαερίου του κορεάτικου μοντέλου, που δεν ήταν diesel ή
βενζινοκίνητο, ήταν «καθαρές». Μολονότι η διαφήμιση επαινέθηκε από τον
βρετανικό Τύπο για την πρωτοτυπία της (!), όταν βγήκε στον αέρα θα προκαλούσε
θύελλα αντιδράσεων.
Διαβάστε ακόμα Οταν η Fiat έστειλε 50.000 ερωτικά γράμματα...
Μία κοπέλα μάλιστα δήλωσε συντετριμμένη στο blog της
ότι ο πατέρας της είχε αυτοκτονήσει πρόσφατα, χρησιμοποιώντας ακριβώς την ίδια
διαδικασία, όπως αυτή της διαφήμισης. Η ανάρτησή της, που εσώκλειε και το γράμμα
που άφησε ο αυτόχειρας, έγινε viral και ουσιαστικά ανάγκασε την Hyundai να κατεβάσει το βίντεο
και να ζητήσει συγγνώμη.