Η ιστορία είναι πραγματική και καταδεικνύει πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαίρετο εργαλείο για να ξεπεράσεις τις προσδοκίες των πελατών σου.
Πριν λίγα χρόνια, ο διάσημος ομιλητής και συγγραφέας Peter Shankman, έστειλε
χαριτολογώντας ένα tweet στο αγαπημένο του εστιατόριο: Hey @Mortons - can you meet me at Newark Airport with a porterhouse when I land in two hours? K, thanks. :).
Όπως δήλωσε και ο ίδιος, «απλώς έκανα πλάκα – περίμενα μια
φατσούλα ως αντίδραση, τίποτα παραπάνω».
Προς μεγάλη του έκπληξη, όταν αποβιβάστηκε από το αεροπλάνο, τον περίμενε ένας καλοντυμένος κύριος, υπάλληλος του Morton’s Steakhouse, με μια τσάντα με
το γεύμα του!!! Ο συγκεκριμένος υπάλληλος είχε διανύσει 23 μίλια (περίπου 36
χιλιόμετρα) για να παραδώσει -μέσα σε δύο μόλις ώρες- ένα πλήρες γεύμα στον κο Shankman, λέγοντάς του: «Ακουσα ότι
πεινάτε πολύ»… Και το καλύτερο από όλα, χωρίς χρέωση…
Διαβάστε ακόμη The best service recovery ever...
Ο δημοφιλής συγγραφέας φυσικά δεν παρέλειψε να μνημονεύσει
την αλησμόνητη αυτή εμπειρία στο Twitter (αλλά και στο blog του), με τίτλο The Greatest Customer Service Story Ever Told, όπου μετρούσε 166.000
ακολούθους, κάτι που προφανώς μία εταιρεία σαν τα Morton’s γνώριζε πάρα
πολύ καλά.