Η ιστορία είναι λίγο-πολύ γνωστή. Ο Cristiano Ronaldo, που φημίζεται για την επιμονή του στην υγιεινή διατροφή, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου μετά το πέρας του νικηφόρου αγώνα με την Ουγγαρία, μετακίνησε τα δύο μικρά μπουκάλια, ένα Coca-Cola κι ένα Coca-Cola Zero (η Coca-Cola είναι διαχρονικός χορηγός του Euro) και τα έβαλε στην άκρη. Αμέσως μετά πήρε ένα μπουκαλάκι νερού, που επίσης προσφέρουν οι διοργανωτές, το σήκωσε προς τις κάμερες και αναφώνησε «Agua» (νερό).
Χάρη σε αυτή τη χειρονομία, η μετοχή της αμερικάνικης
πολυεθνικής διολίσθησε, με αποτέλεσμα να χαθούν 4 δισ. δολάρια, όσα περίπου
ξοδεύει κάθε χρόνο για την προώθηση των αναψυκτικών της.
Πώς όμως χειρίστηκε η Coca-Cola το όλο συμβάν; Πρώτα από
όλα δεν αντέδρασε αμέσως, κάτι που φανερώνει -πέρα από τον αιφνιδιασμό της- ότι
ήθελε να είναι ιδιαίτερα προσεκτική και να μην κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Αργότερα, σε δήλωσή της, απάντησε ήπια και χωρίς να φανεί ο εκνευρισμός της, λέγοντας ότι «όλοι δικαιούνται να έχουν προσωπικές προτιμήσεις ως προς το ποτό τους, καθώς έχουν διαφορετικές γεύσεις και ανάγκες».
Σε αντίθεση με τα McDonald's, που εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα όταν έσυραν δύο ακτιβιστές στα δικαστήρια, η αμερικάνικη εταιρεία απέφυγε να ρίξει λάδι στη φωτιά, πόσω μάλλον όταν απέναντί της θα είχε τον κορυφαίο ίσως ποδοσφαιριστή, που τυγχάνει να είναι ο ορισμός του influencer (μετράει 299 εκατ. ακολούθους στο Instagram).
Σε μία τέτοια εξέλιξη η Coca-Cola νομοτελειακά θα ήταν χαμένη… Οπότε, σωστά επέλεξε να ρίξει τους
τόνους και να αφήσει το συμβάν να ξεχαστεί.