«Η φριτέζα τους ήταν χαλασμένη άρα δεν μπορούσαν να μας κάνουν πατάτες. Όλο το μαγαζί είχε έναν κατάλογο ο οποίος ήταν μουτζουρωμένος λες και έπαιζαν ΠΡΟΠΟ με τα φαγητά. Δεν είχε διαθέσιμο παραπάνω από τον μισό κατάλογο. Ενημερωθήκαμε πως η μαγείρισσα του μαγαζιού ήταν... "Άστο καλύτερα" από τον σερβιτόρο οπότε κι εμείς το αφήσαμε καλύτερα και φύγαμε για αλλού. Στα συν η ειλικρίνεια του σερβιτόρου».
«Από που να ξεκινήσω... Σε ολόκληρο το μαγαζί υπήρχε μόνο
ένας κατάλογος (βρώμικος) και ήταν όλος σημαδεμένος με στυλό και μαρκαδόρο. Τα
περισσότερα πιάτα της κουζίνας δεν υπήρχαν. Ζητήσαμε πατάτες τηγανιτές και ο
σερβιτόρος μας είπε ότι θα αργήσουν πολύ, γιατί η φριτέζα είναι χαλασμένη.
Επίσης, μας ενημέρωσε πως τα πιάτα της σχάρας θα κάνουν τουλάχιστον μισή ώρα.
Μάλιστα, όταν ζητήσαμε σουβλάκι κοτόπουλο μας πρότεινε να μην το παραγγείλουμε
και έριξε το φταίξιμο στην μαγείρισσα και είπε ότι δεν ξέρει να το ετοιμάζει.
Όλα αυτά έγιναν μέσα σε δέκα λεπτά και γι' αυτό αποφασίσαμε να φύγουμε από την
ταβέρνα».
Αυτές είναι δύο μόνο από τις πιο πρόσφατες κριτικές από μία
ταβέρνα στη Σαμοθράκη. Η εν λόγω επιχείρηση κάποτε ευημερούσε, κάτι που
αποτυπωνόταν από τις εκθειαστικές κριτικές, ωστόσο φαίνεται ότι πλέον έχει αφεθεί στη μοίρα της.
Από τα ψηλά στα χαμηλά λοιπόν. Αλλά πολύ χαμηλά!!! Τα πιο
πρόσφατα σχόλια είναι αν μη τι άλλο αποκαρδιωτικά. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς
κάποιος άνθρωπος, που θεωρείται επαγγελματίας, μπορεί να απαξιώνει τόσο πολύ το
προϊόν του και φυσικά να μην σέβεται την πελατεία του. Νομίζω ότι η φράση «άστο
καλύτερα», από τον σερβιτόρο που αποθαρρύνει τους πελάτες να παραγγείλουν,
συμπυκνώνει σε δύο μόλις λέξεις την κατηφόρα του μαγαζιού.
Πλέον η εν λόγω ταβέρνα στα Θέρμα Σαμοθράκης ενοικιάζεται (γιατί
άραγε;) "με όλο τον κτιριακό, κουζινικό και λοιπό εξοπλισμό της". Όπως αναφέρει
χαρακτηριστικά η aggelia «Μόνο σοβαρές προτάσεις με αποδεδειγμένη εμπειρία», θα
γίνονται δεκτές. Ζητούνται λοιπόν επαγγελματίες, όχι σαν τους προηγούμενους…