Η γιαπωνέζικη εταιρεία Akagi Nyugyo, που παρασκευάζει παγωμένα επιδόρπια, έβγαλε ένα διαφημιστικό 60 δευτερολέπτων, προκειμένου να ζητήσει συγγνώμη επειδή αναγκάστηκε να αυξήσει την τιμή των γλειφιτζουριών, που λειτουργούν ως γλύκισμα για μετά το σχολείο των Ιαπώνων μαθητών, κατά οκτώ μόλις λεπτά του ευρώ – από 60 στα 70 γιεν.
Αυτή είναι η πρώτη φορά μετά το 1991 που η εταιρεία
αναγκάζεται να ανεβάσει τις τιμές στα δημοφιλή της γλειφιτζούρια (οι πωλήσεις
τους φθάνουν ετησίως τα 4 δισ. τεμάχια) – η αύξηση της τιμής της τάξης του 16% αποδόθηκε
στην προσπάθεια της Ιαπωνίας να αυξηθούν οι τιμές ώστε να αντιμετωπισθεί ο
καταστροφικός αποπληθωρισμός.
Διαβάστε ακόμη Οταν οι υπάλληλοι αεροπορικής εταιρείας υποκλίνονται...
Στη διαφήμιση, ο διευθύνων σύμβουλος της Akagi Nyugyo μαζί
με υψηλόβαθμα στελέχη εμφανίζονται με σοβαρό ύφος μπροστά από τα κεντρικά
γραφεία και υποκλίνονται για να ζητήσουν συγγνώμη – την ίδια στιγμή εμφανίζεται
στην οθόνη η παλαιά και η νέα τιμή, καθώς και η φράση «αντέξαμε για 25 χρόνια,
αλλά…».
Η διαφήμιση εμφανίστηκε πανεθνικά την ίδια μέρα που
σημειώθηκε και η αύξηση της τιμής, και έμελλε να γίνει viral καθώς μέσα σε μία μόλις εβδομάδα
είχε ένα εκατομμύριο θεάσεις.