Για να κρατήσουν τους πελάτες ευχαριστημένους και να κάνουν τη ζωή του προσωπικού τους πιο εύκολη, περιορίζοντας τις προστριβές που μπορεί να έχουν με επισκέπτες που παραπονούνται, τα Virgin Hotels υιοθέτησαν την πολιτική «street pricing» όσον αφορά το minibar.
Όταν το 2015 άνοιξαν το πρώτο τους ξενοδοχείο στο Σικάγο,
είχαν ως φιλοσοφία, σε αντίθεση με όλα τα άλλα ξενοδοχεία που θεωρούν οτιδήποτε
ως σημαντική πηγή εσόδων, να μην «αδειάσουν το πορτοφόλι» του επισκέπτη με
κρυφές και άδικες χρεώσεις και υπερτιμολογήσεις.
Ηδη από τότε το ξενοδοχείο δεν χρέωνε για early departures, late checkouts και upgraded Wi-Fi. Την ίδια πολιτική υιοθέτησε και για το minibar, όπου οι τιμές δεν θα διέφεραν από αυτές του παραπλήσιου τοπικού καταστήματος. Μάλιστα, για τον πλήρη εναρμονισμό
με τις τιμές των άλλων καταστημάτων, ο F&B Manager, «οπλισμένος» με ένα
μολύβι και σημειωματάριο, κατέγραψε τις πραγματικές τιμές στα σούπερ μάρκετ και
λιανεμπορικά καταστήματα της περιοχής.
Ενδεικτικά παραθέτουμε τις τιμές διαφόρων ειδών που συναντά κάποιος στο minibar του ξενοδοχείου:
Kettle Chips – $1.50
Snickers/Kit-Kat/M&M’s – $1.00
Clif Bar/Kind Bar – $2.25
Coke/Diet Coke – $1.00
Red Bull/Voss/San Pellegrino – $2.00
Coconut Water – $2.75
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η διοίκηση του ξενοδοχείου:
«Το minibar είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τους επισκέπτες, οι οποίοι
ωστόσο έχουν συνηθίσει να πληρώνουν εξωφρενικές τιμές για μία μπάρα σοκολάτας ή
ένα μπουκάλι νερό. Εμείς όμως δεν στοχεύουμε να βγάλουμε κέρδος από αυτό. Μας αρκεί
που οι επισκέπτες μας θα φύγουν και θα είναι ικανοποιημένοι». Αξίζει να
σημειωθεί ότι όλο και περισσότεροι επισκέπτες προμηθεύονται τακτικά προϊόντα
από το minibar.
Διαβάστε επίσης Virgin Hotels. Tο πλήκτρο τηλεφώνου που αναγράφει YES
Μάλιστα, το Virgin Hotel εγκαινίασε και ένα πρόγραμμα για τους τακτικούς επισκέπτες,
οι οποίοι, έχοντας πρόσβαση σε αυτό, θα βρίσκουν στο minibar προϊόντα
που ταιριάζουν με το ιστορικό αγορών τους ή τα έχουν προτείνει οι ίδιοι (π.χ.
μία συγκεκριμένη μάρκα εμφιαλωμένου νερού).
Με τον τρόπο αυτό, το εν λόγω ξενοδοχείο «αφαιρεί» μια
πιθανή πηγή δυσαρέσκειας και δημιουργεί τις βάσεις για την ενίσχυση της
πιστότητας των πελατών της, αρκετοί εκ των οποίων μνημονεύουν τις χαμηλές τιμές
στο minibar στις εκθειαστικές κριτικές που ανεβάζουν.
Η κερδοφορία του ξενοδοχείου, καθώς και αυτού στο Las Vegas, που άνοιξε τις πόρτες
του πριν λίγες εβδομάδες, προέρχεται κυρίως
από τα δωμάτια (τα οποία είναι λίγο πιο ακριβά από τα ανταγωνιστικά) και τις
πωλήσεις φαγητού και ποτών, τα οποία υπεραποδίδουν ένεκα των ορδών πιστών πελατών.