Η ιστορία έχει δικαίως χαρακτηριστεί ως μία από τις κορυφαίες ιστορίες εξυπηρέτησης στον χώρο της φιλοξενίας.
Διαδραματίστηκε πριν δύο περίπου δεκαετίες σε ένα πολυτελές
κατάλυμα, στο The Inn at Little Washington,
στην περιοχή της Ουάσιγκτον.
Ένα ζευγάρι καταφθάνει στο ξενοδοχείο για τρεις μέρες, για
να γιορτάσει την 25η επέτειο του γάμου του. Το ταξίδι, που διήρκησε
τέσσερις ώρες, είχε προγραμματιστεί με κάθε λεπτομέρεια ένα χρόνο πιο πριν – το
ζευγάρι είχε έρθει σε επαφή και με τον σεφ, για να κανονίσουν τα πιάτα του
εορταστικού δείπνου.
Καθώς ο υπάλληλος έβγαζε τις βαλίτσες από το πορτ μπαγκάζ,
η σύζυγος ζητά από τον άνδρα της να μην ξεχάσει μία κρεμαστή βαλίτσα, που είχε
τα ρούχα της μέσα. Για κακή τους τύχη, η βαλίτσα αυτή είχε ξεχαστεί μέσα στο
γκαράζ της οικογένειας.
Η απόλυτη καταστροφή… Σε μία τέτοια περίσταση, σε ένα
πολυτελές ξενοδοχείο, η δύσμοιρη γυναίκα δεν είχε ούτε μία αλλαξιά ρούχα. Τότε,
ως από μηχανής θεός εμφανίζεται ένας χαμογελαστός υπάλληλος του ξενοδοχείου με
το εταιρικό αυτοκίνητο και λέει στον συντετριμμένο άνδρα: «Δώσε μου τα κλειδιά
και τη διεύθυνση».
Διαβάστε επίσης Zappos. Ισως η κορυφαία εταιρεία στο customer service
Με τις ευλογίες της διοίκησης, έκανε ένα ταξίδι οκτώ
συνολικά ωρών καταφέρνοντας να επιστρέψει με την επίμαχη βαλίτσα πριν το δείπνο
των εννέα…
Είναι από τις περιπτώσεις που μολονότι η εταιρεία δεν φέρει
ευθύνη για τη δυσαρέσκεια του επισκέπτη, εντούτοις κάνει τα πάντα ώστε να αυτός
να βιώσει μία αξέχαστη εμπειρία.