Υπάρχουν ορισμένες εταιρείες που όσον αφορά το customer service σκέφτονται out of the box. Μία από αυτές είναι η Domino’s, η οποία πριν χρόνια επέδειξε ενσυναίσθηση (και ανθρωπιά) και έκανε κάτι ξεχωριστό. Παραθέτω την ιστορία αυτούσια, όπως την διηγήθηκε κάποιος, στην Αμερική, σε ένα σεμινάριο:
«Πριν λίγο καιρό, το σπίτι μου σχεδόν κάηκε ολοσχερώς. Την επομένη,
ενώ ήμασταν στην αυλή και ταξινομούσαμε τα υπάρχοντά μας που σώθηκαν από τη φωτιά,
σταμάτησε ένα φορτηγάκι της Domino’s. Ο οδηγός αποβιβάστηκε και
ήρθε προς το μέρος μας με δύο πίτσες. Του λέω ότι δεν έχουμε παραγγείλει πίτσα
και ότι το σπίτι μας μόλις είχε καεί».
«’’Το ξέρω’’, μου απαντάει και συνεχίζει ‘’το είδα πριν
μισή ώρα, περνώντας από έξω και σκέφτηκα ότι θα πρέπει να πεινάτε πολύ, οπότε ο
μάνατζέρ μου και εγώ προθυμοποιηθήκαμε να σας παρασκευάσουμε δύο πίτσες’’».
«Ενώ έχω μείνει στήλη άλατος, ο υπάλληλος της Domino’s συνεχίζει ‘’βάλαμε
μέσα όλα τα συστατικά, οπότε αν δεν σας αρέσει, τις παίρνω πίσω και σας φέρνω άλλες όπως ακριβώς τις θέλετε, φυσικά χωρίς καμία χρέωση΄΄».
Διαβάστε επίσης Σώθηκε επειδή δεν παρήγγειλε για μία μέρα από την Domino's...
Μαθήματα από την Domino’s για το πώς, με μια απλή χειρονομία, να κερδίσεις έναν (ίσως
και παραπάνω) πελάτη εφ όρου ζωής…