Ανέκαθεν το τουριστικό προϊόν της χώρας μας αδυνατούσε να αξιοποιήσει την πρωτογενή παραγωγή, που χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα και υψηλή διατροφική αξία. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια ομολογώ ότι γίνονται ορισμένες φιλόδοξες προσπάθειες ώστε να αναδειχτούν οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, αλλά και να αναβαθμιστεί και η συνολική εμπειρία του επισκέπτη, που θα γυρίσει στη χώρα του έχοντας έρθει σε επαφή με παραδοσιακά προϊόντα και αυθεντικές υπηρεσίες.
Οι Hospitality Ambassadeurs
είναι ένα τρανό παράδειγμα μιας τέτοιας πρωτοβουλίας, δημιούργημα δύο
ανθρώπων με κοινό όραμα και αγάπη για τον τουρισμό και την φιλοξενία. Πίσω από
τους Hospitality Ambassadeurs,
βρίσκονται η Δήμητρα Δολιανίτη και ο σεφ Κωνσταντίνος Κωβαίος, αμφότεροι με
μακρά θητεία στον χώρο του τουρισμού.
Στόχος τους να βάλουν ξανά στον
χάρτη τις ελληνικές επιχειρήσεις και να αναθερμάνει το ενδιαφέρον Ελλήνων όσο
και ξένων για τα προϊόντα της χώρας μας.
Σε μικρό, μάλιστα, χρονικό διάστημα κατάφεραν να προσελκύσουν επισκέπτες από 64 χώρες -το περιεχόμενο είναι στα ελληνικά και τα αγγλικά- παρουσιάζοντας θέματα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον (είτε αφορά συνταγές Ελλήνων διακεκριμένων σεφ, είτε συνεντεύξεις, ξενοδοχειακές μονάδες είτε ελληνικούς θησαυρούς της μαμάς γης).
Πρόσφατα μάλιστα παρουσίασαν μια νέα και πρωτοποριακή ενότητα, το Readers’ Favorite, που συνιστά ένα νέο σήμα διάκρισης που επιβραβεύει αγαπημένα θέματα του κοινού και των Google Analytics.
Συγκεντρώνοντας τα στατιστικά στοιχεία κάθε έτους, αξιολογώντας τις προτιμήσεις
του κοινού αλλά και το content (content is always the king!), η ομάδα των
Hospitality Ambassadeurs απονέμει ετήσια σήματα διάκρισης σε όσους -20 συνολικά- ξεχώρισαν,
πρόσωπα ή επιχειρήσεις.
Καλή τύχη και βίον ανθόσπαρτον Hospitality Ambassadeurs!!!