Τα Dunkin’ Donuts φημίζονται στην Αμερική και όχι μόνο, για τα γευστικά ντόνατς που παρασκευάζουν. Ωστόσο, όταν πρόσθεσαν, το 2012 στη Σεούλ, και τον καφέ στην προϊοντική τους γκάμα, αναζήτησαν έναν πρωτότυπο τρόπο ώστε να περάσουν με επιτυχία το μήνυμά τους στο κοινό.
Η καμπάνια τους, με τίτλο «Flavor Radio» ήταν πρωτότυπη καθώς
ενεργοποιούσε τρεις αισθήσεις (sensory marketing) και αν κρίνουμε εκ του
αποτελέσματος, άκρως αποτελεσματική.
Καθώς η πλειοψηφία των πολιτών
χρησιμοποιεί τις δημόσιες συγκοινωνίες για να πάει στη δουλειά του το πρωί, η
εταιρεία σκέφθηκε να τους «πιάσει» εκεί.
Πρώτα θα τους αιχμαλώτιζε μέσω
του ήχου. Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε ένα διαφημιστικό με jingle και με
έναν σύντομο διάλογο ανάμεσα στον σύντροφο που πηγαίνει έναν ζεστό και ευωδιαστό
καφέ στη σύντροφο. Στο τέλος ακούγεται το: «Ο καφές των Dunkin’s σε περιμένει
μόλις κατέβεις από το λεωφορείο».
Ταυτόχρονα με την ακοή, θα
διεγειρόταν και η όσφρηση. Κάθε φορά που θα έπαιζε το διαφημιστικό στο ραδιόφωνο
(αυτό θα γινόταν όταν το λεωφορείο πλησίασε σε στάση όπου κοντά υπήρχε
κατάστημα των Dunkin Donuts)
θα εκχεόταν, μέσα από ειδικό μηχανισμό που είχε τοποθετηθεί σε ορισμένα λεωφορεία,
η μυρωδιά του καφέ.
Τέλος, η τρίτη αίσθηση που θα
έμπαινε στο παιχνίδι ήταν η όραση. Μόλις ο επιβάτης θα αποβιβαζόταν, θα
αντίκρυζε πινακίδα που θα τον ενημέρωνε πού βρίσκεται το πλησιέστερο κατάστημα της
Dunkin.
Υπολογίστηκε ότι κατά τη διάρκεια της καμπάνιας 350.000 άνθρωποι εκτέθηκαν στη διαφήμιση. Ο αριθμός των πελατών που επισκέφθηκαν κάποιο κατάστημα κοντά στις επίμαχες στάσεις αυξήθηκε κατά 16%, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 29%.
Ενεργοποιώντας την ακοή, την
όσφρηση και την όραση, η καμπάνια ενθάρρυνε (ή «έσπρωξε», για να ήμαστε ειλικρινείς)
τους αποπλανημένους καταναλωτές σε κάποιο κατάστημα των Dunkin’ Donuts.