Πέρασαν κιόλας 17 χρόνια από τότε που έβγαλα το πρώτο μου βιβλίο, το Τουριστικό Μάρκετινγκ, που αποτέλεσε και την αφετηρία για τη συγγραφή και άλλων βιβλίων. Πολλοί μαθητές μου (και όχι μόνο) το αγάπησαν, καθώς εντρύφησαν στον άγνωστο και συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ και δη του τουριστικού μάρκετινγκ.
Σε όλους εσάς σας χρωστάω λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ καθώς το feedback που μου δώσατε αποτέλεσε την καύσιμη ύλη για να προσπαθώ πάντα να βελτιώνομαι και να ανταποκρίνομαι στις προσδοκίες σας.
Σήμερα λοιπόν, μετά από 30
εκδόσεις βιβλίων (συμπεριλαμβάνονται και οι επανεκδόσεις), φθάσαμε αισίως στην
4η επικαιροποιημένη έκδοση του βιβλίου Τουριστικό Μάρκετινγκ από τις εκδ. Σταμούλη, το
οποίο στις 415 σελίδες του μας ταξιδεύει, με πληθώρα παραδειγμάτων και case studies, αλλά και με απλή και
κατανοητή γλώσσα στην «γοητευτική» επιστήμη του μάρκετινγκ.
Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου
αυτού θα μάθουμε τι είναι το μάρκετινγκ, ποιες οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ
των υπηρεσιών, πώς κάνουμε έρευνα, πώς αποκρυπτογραφούμε τη συμπεριφορά του
καταναλωτή, πώς σχεδιάζουμε το μέλλον, πώς χειριζόμαστε το προσωπικό μας, ποια
η σημασία της ποιότητας, πώς τμηματοποιούμε την αγορά και τοποθετούμε το προϊόν
μας, ποια είναι τα τέσσερα Ps του μάρκετινγκ και φυσικά πώς το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει
νέες ισορροπίες.