Λένε ότι το μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικό για να αφήνεται μόνο στη δικαιοδοσία του τμήματος μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι ευθύνη όλων μέσα σε μία επιχείρηση. Το ίδιο, λίγο πολύ, ισχύει και με το destination marketing.
Στους περισσότερους τουριστικούς
προορισμούς οι δημόσιοι τοπικοί φορείς αδυνατούν, χωρίς την ύπαρξη ξεκάθαρου
πλάνου, να προωθήσουν τον προορισμό. Συχνά, σε αυτές τις περιπτώσεις ορισμένοι
που διακατέχονται από ανιδιοτελή αγάπη για τον τόπο τους προσπαθούν με τον δικό
τους τρόπο (π.χ. ανεβάζοντας όμορφες φωτογραφίες του προορισμού ή δημιουργώντας
σχετική σελίδα στο Facebook)
να συνδράμουν στο έργο της προώθησης.
Μία τέτοια φωτογραφία στο Parga – Greece, που είναι δημιούργημα ενός ιδιώτη, έγινε viral τον τελευταίο καιρό, προσελκύοντας 450.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο (με 2.300 κοινοποιήσεις) και αποσπώντας 35.000 likes.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω
σελίδα, αξιοποιώντας το user generated content,
δίνει βήμα στους ίδιους τους ντόπιους, οι οποίοι ανεβάζουν τις δικές τους φωτογραφίες, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τα θέλγητρα της περιοχής τους.