Σήμερα φαίνεται ότι ο καθένας μπορεί να απαντήσει σε μία αρνητική κριτική στα social media. Αν τουλάχιστον δεν απαντήσει η ίδια η εταιρεία, μπορεί να απαντήσει ο… ανταγωνιστής της!
Αυτό ακριβώς έπραξαν τα Burger King, τα οποία, αντί να
βγάλουν μία ακόμα διαφήμιση όπου κατακεραυνώνουν τον ανταγωνιστή τους, άρχισαν
να απαντούν στα αναπάντητα αρνητικά σχόλια που αναρτήθηκαν στον εταιρικό
λογαριασμό των McDonald’s, στη Δανία, διατρανώνοντας
με αυτό τον τρόπο την υπόσχεσή τους να απαντούν μέσα σε 48 ώρες σε όλα τα
σχόλια στη δική τους σελίδα.
Οι απαντήσεις στα σχόλια είναι διασκεδαστικές, αλλά το πιο σημαντικό, εμπεριέχουν ένα link όπου ο χρήστης μπορεί να πάρει δωρεάν ένα Whopper.
Σε μία κριτική, ο πελάτης παραπονέθηκε
ότι περίμενε δύο ώρες σε ένα McDrive,
με τα Burger King να απαντούν: «Well, everyone can have a slow day in fast food.
Here's a quick Whopper». Σε μια άλλη, ένας πελάτης
σχολιάζει αρνητικά το γεγονός ότι το Bic Mac του είχε μόνο ένα ψωμάκι, για να
απαντήσει: «Big Mac convertible? How innovative. Here’s a two-bun Whopper». Μάλιστα
ανέβασε και σχετικό βίντεο με ένα απόσταγμα των απαντήσεων που έδωσε,
σχολιάζοντας: «McDonald’s, it’s not spam. We’re just trying to help».
Τα Burger King πάντως
παραδέχονται ότι μέχρι τώρα και τα ίδια δεν έχουν κάνει καλή δουλειά σε αυτό το
κομμάτι, καθώς και ότι κάθε πελάτης θα πρέπει να αξίζει μία απάντηση. Ως εκ τούτου
δεσμεύτηκαν να απαντούν σε όλα τα σχόλια στο Facebook μέσα σε 48 ώρες – με τον τρόπο
αυτό θα κλείσουν την πόρτα στα McDonald’s αν
αποφασίσουν να ανταποδώσουν το χτύπημα.