"Θα έρθω να σε βρω". Το μήνυμα επαγγελματία σε κοπέλα που ζήτησε απόδειξη...

Κακοί επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού υπάρχουν πολλοί στη χώρα μας. Ναι, σωστά, είναι αυτοί που δεν σέβονται τον πελάτη, που τους νοιάζει μόνο η τσέπη τους, που παρανομώντας δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Ενίοτε αυτοί οι κακοί επαγγελματίες (κατ’ ευφημισμόν επαγγελματίες) είναι και νταήδες…

Σαν τον αχρείο τύπο στο Ηράκλειο, που έχει ξαπλώστρες και ομπρέλες, ο οποίος όχι μόνο αρνήθηκε να πληρωθεί με κάρτα και να κόψει απόδειξη σε παρέα νεαρών ατόμων, αλλά τους έβρισε κιόλας. Και για να δείξει πόσο αντράκι είναι, διαμήνυσε στην κοπέλα που απείλησε πως θα καλέσει την εφορία, ότι: «Θα μάθω που μένεις και θα σε κανονίσω»!

Όταν λοιπόν η παρέα έκανε το λάθος να πληρώσει με κάρτα, ο υπεύθυνος απαίτησε μετρητά, καθώς άνευ αιδούς ισχυρίστηκε ότι κόβοντας αποδείξεις μειώνεται το κέρδος του… Αφού λοιπόν τους στόλισε με γαλλικά, όπως κατήγγειλε η παρέα σε τοπικό μέσο, στη συνέχεια έφερε ορισμένες «άσχετες» αποδείξεις. Στη θέα δε της κοπέλας που απείλησε να καλέσει την εφορία, ο «επαγγελματίας» εξοργίστηκε περισσότερο, απειλώντας ακόμη και με χειροδικία, ενώ συνέχισε τις απειλές, λέγοντας ότι θα μάθει που μένει και θα την κανονίσει!

Τι κρίμα αλήθεια σε έναν κατεξοχήν τουριστικό προορισμό να υπάρχουν τέτοιοι κακοί επαγγελματίες που δυστυχώς αμαυρώνουν την εικόνα του τουριστικού μας προϊόντος. Σε μία σοβαρή χώρα αυτός ο άθλιος θα είχε χάσει την άδεια την ίδια κιόλας μέρα. Αλλά στο Ελλαδιστάν, αυτοί οι άθλιοι ζουν και βασιλεύουν.

Πριν από χρόνια στη Ρόδο πήγε να συσταθεί ένα κέντρο εξυπηρέτησης των τουριστών και διαχείρισης των αναρίθμητων παραπόνων που είχαν από κακούς επαγγελματίες του νησιού. Φυσικά, το project δεν προχώρησε. Συχνά οι ίδιοι οι ντόπιοι στηρίζουν ή απλώς κάνουν τα στραβά μάτια απέναντι σε τρισάθλιους επαγγελματίες, μη αντιλαμβανόμενοι ότι στο τέλος θα ζημιωθούν και οι ίδιοι.

Το κράτος και οι εκάστοτε δήμοι, που δήθεν έχουν εντρυφήσει στο destination branding (sic), δεν δίνουν την παραμικρή σημασία στο πολύτιμο feedback που θα μπορούσαν να πάρουν από τους δυσαρεστημένους και όχι μόνο επισκέπτες (ίσως με την ύπαρξη ατελούς τηλεφωνικής γραμμής, link, ιστοσελίδας). Για βελτίωση ούτε λόγος…

Μερίδιο ευθύνης, φυσικά, έχουμε και οι ίδιοι οι πελάτες. Μπορεί να μην θέλουμε να μπλέξουμε στις διακοπές μας με εφορίες και αστυνομίες (κακώς, γιατί αυτοί οι άθλιοι αποθρασύνονται), αλλά σήμερα, στην εποχή του διαδικτύου, έχουμε αποκτήσει βήμα, έχουμε αποκτήσει φωνή που μπορεί να προσεγγίσει ένα ευρύ κοινό. Ας το καταλάβουμε και ας το αξιοποιήσουμε...

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia