Μέχρι πού θα μπορούσε να φθάσει μία αεροπορική εταιρεία προκειμένου, σε χαλεπούς καιρούς, να κλέψει πελάτες από τον ανταγωνισμό αλλά και να πείσει το επιβατικό κοινό ότι τηρεί μέχρι κεραίας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα; Η αλήθεια είναι ότι εν μέσω πανδημίας οι αεροπορικές εταιρείες τα έχουν δοκιμάσει όλα: κενά μεσαία καθίσματα, μάσκες, έλεγχος πριν την επιβίβαση κ.ά.
Η’ μάλλον σχεδόν όλα. Η Emirates, λοιπόν, ανακοίνωσε
πριν λίγες ημέρες ότι καλύπτει τα ιατρικά νοσήλια, παρέχει «επίδομα» καραντίνας
και, για το απευκταίο σενάριο, πληρώνει τα έξοδα κηδείας σε επιβάτες της που θα
νοσήσουν από κορωνοϊό κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Ας δούμε ακριβώς τι περιλαμβάνει το
«πακέτο» (πηγή forbes),
που έχει διάρκεια ισχύος μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2020 (και ενεργοποιείται αμέσως
με την αγορά του εισιτηρίου): έξοδα νοσηλείας (έως 150.000 ευρώ), 100
ευρώ/ημέρα για έξοδα καραντίνας (π.χ παραμονή σε δωμάτιο ξενοδοχείου) για
χρονικό διάστημα έως δύο εβδομάδων τόσο για τον ασθενή όσο και για έναν συνοδό,
έως 1.500 ευρώ για έξοδα κηδείας, εφόσον ο επιβάτης της αποδημήσει εις Κύριον
λόγω Covid-19.
Είναι η πρώτη φορά που εταιρεία καλύπτει τα έξοδα κηδείας. Η Emirates, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αποφάσισε να
ταράξει τα νερά και, σε μία εποχή όπου τα αεροπλάνα πετούν με πληρότητες που
δεν ξεπερνούν το 30%, να ρισκάρει. Εξάλλου οι «δύσκολες» εποχές απαιτούν και ριψοκίνδυνες στρατηγικές…