Μία αλυσίδα fast food στην Μιανμάρ βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να προβληθεί. Εγκαινίασε λοιπόν έναν διαγωνισμό «λεπτότητας», χορηγώντας έκπτωση (που κυμαίνεται από το 5 έως και το 100%) σε αυτούς που μπορούν να περάσουν μέσα από ένα σετ με μπάρες, όπου όσο μικρότερη είναι η απόσταση ανάμεσα σε δύο μπάρες τόσο μεγαλύτερη η χορηγούμενη έκπτωση.
Πρόκειται για μία προωθητική
ενέργεια η οποία στην εποχή του διαδικτύου και των social media, αποσκοπεί μεταξύ άλλων
να κάνει buzz (θόρυβο).