Μία από τις εργασίες που συχνά
βάζω στους μαθητές μου είναι να μου βρουν μία «κακή» ιστοσελίδα ξενοδοχείου.
Μου έχουν φέρει αρκετές ιστοσελίδες 2,3 ή και 4 αστέρων, οι οποίες είναι επιεικώς
τραγικές. Φαίνεται ότι ορισμένοι που θέλουν να λέγονται επαγγελματίες, εν έτει
2020 εξακολουθούν να παίζουν με όρους παλαιότερων δεκαετιών.
Ομολογώ ότι δεν θα μπορούσα να
φανταστώ ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων που να μην έχει επενδύσει σε μία ποιοτική
ιστοσελίδα. Θα μου πει κάποιος, είναι δυνατό να έχεις επενδύσει τεράστια
κεφάλαια στο ξενοδοχείο σου και να «τσιγκουνευτείς» να κατασκευάσεις μία
ποιοτική και πρωτίστως φιλική προς τα κινητά τηλέφωνα ιστοσελίδα (εδώ και τουλάχιστον πέντε
χρόνια οι αναζητήσεις από κινητό έχουν υπερκεράσει αυτές από desktop, tablet ή lap top);
Και όμως φαίνεται ότι κάποιοι είναι ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στο αλεύρι. Υπερπολυτελές ξενοδοχείο στην περιοχή Κάντια του Ναυπλίου, πάνω στο κύμα και με εξαιρετικές κριτικές (με τις τιμές δωματίου να φθάνουν τα 200 ευρώ η βραδιά), έχει την ίδια ιστοσελίδα από τότε που άνοιξε, το 2009(!).
Όπως αντιλαμβάνεστε, η
ιστοσελίδα αυτή όχι μόνο είναι παρωχημένη, αλλά και απωθεί τους χρήστες να
κάνουν απευθείας κράτηση (η δε μηχανή κρατήσεων ταιριάζει απόλυτα με το όλο concept του site) – οι δε χρήστες που μπαίνουν από το κινητό θα βγάλουν τα μάτια τους για
να δουν τις παροχές του ξενοδοχείου ή για να κάνουν κράτηση.
Το εν λόγω ξενοδοχείο συνιστά ένα εξαίρετο case study για το πώς μπορείς να υπονομεύσεις την ίδια σου την επιχείρηση. Τι κρίμα, αλήθεια, να πυροβολείς τα ίδια σου τα πόδια…
Δείτε το site εδώ