7 + 1 λόγοι για να προσελκύσεις οικογένειες στο κατάλυμα σου...


Ο οικογενειακός τουρισμός έχει αυξηθεί σημαντικά. Την τελευταία πενταετία, οι αναζητήσεις στη Google για οικογενειακές διακοπές έχουν τριπλασιαστεί. Οι νέες οικογένειες μετακινούνται περισσότερο από ποτέ. Οι γονείς αναζητούν ποιοτικό χρόνο μαζί με τα παιδιά τους και επιθυμούν να βιώσουν αξέχαστες εμπειρίες.
diakopes-gia-oikogeneies
Γιατί να θέλει όμως μια επιχείρηση να προσελκύσει περισσότερες οικογένειες στο κατάλυμά της; Παρακάτω θα παραθέσουμε 7+1 λόγους για τους οποίους θα πρέπει να ενδυναμώσεις άμεσα τη family friendly κουλτούρα της επιχείρησής σου.
1.Προσφέρουν στην επιχείρηση μεγαλύτερη πληρότητα. Με τα ίδια έξοδα προώθησης προσελκύεις περισσότερα άτομα, το οποίο με τη σειρά του σημαίνει περισσότερες γεμάτες κλίνες και άρα περισσότερα έσοδα.
2. Καταναλώνουν και άλλες υπηρεσίες και προϊόντα. Οι γονείς θέλουν να προσφέρουν τις πιο αξέχαστες εμπειρίες στα παιδιά τους αλλά και να ικανοποιήσουν τα πιο ιδιαίτερα γούστα τους! Αυτό σημαίνει ότι θα πάρουν ένα επιπλέον παγωτό από το pool bar ή ένα παιχνίδι-αξεσουάρ από το μικρό shop στο κατάλυμά σου.
3. Διαμένουν μεγαλύτερο διάστημα, καθώς οι μετακινήσεις τους είναι πιο απαιτητικές και έτσι δεν επιθυμούν συχνές αλλαγές στη διαμονή τους. Αυτό για μια τουριστική επιχείρηση σημαίνει λιγότερη γραφειοκρατία και σίγουρα μείωση των εξόδων καθαριότητας, marketing κλπ.
4. Συμβάλλουν στην επιμήκυνση της σεζόν. Δεν είναι λίγες οι φορές που γονείς (ιδιαίτερα με μικρά μωρά) επιλέγουν για τις διακοπές τους μήνες όπως ο Μάιος, ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος, καθώς ο ήλιος είναι πιο ήπιος, οι τιμές πιο οικονομικές και οι παραλίες όχι τόσο πολύβουες.
5. Είναι οι πιο πιστοί πελάτες. Κυρίως τα παιδιά (οι μελλοντικοί σας πελάτες). Αν μείνουν ικανοποιημένα θα θέλουν να έρχονται ξανά και ξανά. Και φυσικά, επειδή χαρούμενα παιδιά = χαρούμενοι γονείς, σίγουρα οι γονείς δεν θα το σκεφτούν δεύτερη φορά, είναι σίγουρο πως θα θέλουν να κάνουν άμεσα την κράτησή τους και για την επόμενη χρονιά. Και όχι μόνο αυτό! Οι γονείς είναι συνήθως η κατηγορία «από στόμα σε στόμα» πελάτες! Μοιράζονται τις εμπειρίες τους και παρακινούν και άλλους γονείς να ακολουθήσουν τις εμπεριστατωμένες συμβουλές τους.
6. Αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες σου και το προϊόν σου γενικότερα. Προσπαθώντας να ικανοποιήσεις μια οικογένεια και κυρίως τα μικρά παιδιά, είναι σίγουρο πως θα έχεις πετύχει να αναβαθμίσεις τη συνολική εικόνα της επιχείρησής σου και άρα οι επισκέπτες σου θα μένουν ικανοποιημένοι. Ποιος δεν χάρηκε με ένα ποιοτικό, βαμβακερό σεντόνι ή λίγες έξτρα βάφλες για πρωινό;
7. Φέρνουν περισσότερη χαρά. Τα γέλια των παιδιών και το ατελείωτο παιχνίδι τους μπορεί να φέρνει κάποιες φορές αναστάτωση, αλλά σίγουρα η χαρά που αποτυπώνεται στις καρδιές των ανθρώπων, όταν περιτριγυρίζονται από παιδιά, είναι πιο έντονη και έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Έχεις μια ευκαιρία να κρατήσεις πολύ γέλιο στις χειμερινές σου αποσκευές!
8. Δίνουν μια μοναδική ευκαιρία στην επιχείρηση. Οι οικογένειες, περισσότερο από οποιονδήποτε, αναζητούν τρόπους να βιώσουν νέες εμπειρίες. Αν η επιχείρησή σου καταφέρει να ικανοποιήσει αυτή την ανάγκη (προσφέροντας για παράδειγμα πεζοπορία στο βουνό, βαρκάδα με ηλιοβασίλεμα, συμμετοχή στην παρασκευή ενός τοπικού εδέσματος), όχι μόνο θα καταφέρει να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της, αλλά και να δημιουργήσει μια αξέχαστη εμπειρία. Αυτό θα δημιουργήσει δωρεάν διαφήμιση, μέσω φωτογραφιών στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και «από στόμα σε στόμα» πιστούς πελάτες.

Πηγή: αποσπάσματα από άρθρο στο epixeiro.gr

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia