Οσο καλοί και αν είστε, σε
οποιονδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιήστε, πάντα θα γίνεστε αποδέκτες
παραπόνων. Οσο και αν σας φαίνεται παράξενο, τα παράπονα των πελατών είναι πάρα
πολύ σημαντικά για την επιχείρησή σας, αν πραγματικά επιθυμείτε να βελτιωθείτε
και να διατηρήσετε προσδεμένο στο άρμα σας τον δυσαρεστημένο πελάτη.
Από την πρώτη έκδοση του βιβλίου
Παράπονα Πελατών μπορεί να πέρασαν 10 και πλέον χρόνια, όμως η πλειονότητα
των επιχειρήσεων εξακολουθεί και συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο. Ακόμα και
σήμερα, πολλές επιχειρήσεις δαιμονοποιούν τα παράπονα, τοποθετούν ταμπέλες σε
όσους επιχειρούν να παραπονεθούν και κλείνονται στο καβούκι τους αγνοώντας
επιδεικτικά να ακούσουν, να χειριστούν, να επιλύσουν το πρόβλημα προς όφελος
του πελάτη.
Διαβάζοντας ο αναγνώστης την 3η
και ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου «Παράπονα Πελατών», θα μάθει πόσο σημαντικός
είναι ο πελάτης, τη φύση των παραπόνων, τα οφέλη από τη σωστή διαχείρισή τους,
τις αντιδράσεις των δυσαρεστημένων πελατών και τους λόγους για τους οποίους οι
περισσότεροι πελάτες αποφεύγουν να παραπονεθούν.
Πρόκειται για ένα βιβλίο που επικαιροποιήθηκε και βελτιώθηκε χάρη στα σχόλια, τους προβληματισμούς και την αγάπη μιας μερίδας του κοινού που το διάβασε όλα αυτά τα χρόνια. Και για αυτό ακριβώς το λόγο, τους ευχαριστώ από καρδιάς. Διότι ένα βιβλίο χωρίς πιστό κοινό, είναι ένα αποτυχημένο βιβλίο...
Πρόκειται για ένα βιβλίο που επικαιροποιήθηκε και βελτιώθηκε χάρη στα σχόλια, τους προβληματισμούς και την αγάπη μιας μερίδας του κοινού που το διάβασε όλα αυτά τα χρόνια. Και για αυτό ακριβώς το λόγο, τους ευχαριστώ από καρδιάς. Διότι ένα βιβλίο χωρίς πιστό κοινό, είναι ένα αποτυχημένο βιβλίο...
Μέσα από τις σελίδες του "Παράπονα Πελατών" ο αναγνώστης θα μυηθεί, επίσης, στη διαδικασία
επίλυσης των παραπόνων, είτε αυτά εκφράζονται γραπτά είτε προφορικά, στον
χειρισμό πελατών που είναι εκνευρισμένοι, καθώς και στη νέα πραγματικότητα,
αυτή των reviews, που
διαμορφώνεται με την διάδοση του διαδικτύου και την καθολική εξάπλωση της
χρήσης των κινητών τηλεφώνων.
Στόχος του βιβλίου είναι να
αντιληφθούν, επιχειρηματίες και υπάλληλοι, ότι το παράπονο δεν αποτελεί «μπελά»
για την επιχείρηση, αλλά ευπρόσδεκτο δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και
αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της.
Εφαρμόστε στην πράξη τις βασικές αρχές που διέπουν αυτό το βιβλίο και θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα...