Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αξιοποιούν προς όφελός τους τις αρνητικές κριτικές.
H ''μόδα'', μάλιστα, ξεκίνησε το 2017 όταν μία σεφ στην Ιρλανδία έβγαλε έξω από το εστιατόριο της μία ευφάνταστη πινακίδα που ανέγραφε «Come in and try the worst salad one woman on TripAdvisor ever had in her life» (ελάτε για να δοκιμάσετε την χειρότερη σαλάτα που δοκίμασε ποτέ μια γυναίκα στο TripAdvisor).
Οπως αναμενόταν, στην εποχή των social media, η συγκεκριμένη πινακίδα έγινε viral, με την σεφ και ιδιοκτήτρια του εστιατορίου να αποθεώνεται από τα Μέσα και τους χρήστες του διαδικτύου. Η εν λόγω πρακτική εξακολουθεί και αντιγράφεται, με μικρές μόνο παραλλαγές, μέχρι τις μέρες μας, λειτουργώντας ως διαφημιστικό μέσο, με το μόνο που διαφοροποιείται να είναι το είδος του προϊόντος - άλλες φορές είναι καφές, σαλάτα, κέικ κ.λπ.