Τα ΙΚΕΑ ήταν ανέκαθεν πάρα πολύ
καλά στο να τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας και να διεγείρουν το word of mouth.
Το 2018 επέλεξαν μία ιδιαίτερα ευφάνταστη
διαφήμιση, η οποία κινήθηκε πέρα από τα συνηθισμένα. Στον διαφημιστικό κατάλογό
τους, σε μια συγκεκριμένη σελίδα όπου υπήρχε ένα παιδικό κρεβατάκι, ζητούσαν
από τη γυναίκα, εν δυνάμει έγκυο, να εναποθέσει ένα δείγμα από τα ούρα της σε
ένα συγκεκριμένο σημείο, το οποίο, έχοντας ενσωματώσει ορισμένα τεχνολογικά
χαρακτηριστικά, λειτουργούσε ως τεστ εγκυμοσύνης.
Αν όντως η γυναίκα ήταν έγκυος,
πάνω στη σελίδα θα διαφαινόταν μια προσφορά (-50%) στην τιμή του παιδικού
κρεβατιού.
Εξαιρετικό…
Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ