Η θρυλική κολόνια Μυρτώ, από τις πιο
χαρακτηριστικές μυρωδιές των παιδικών μας χρόνων, έχει γίνει ανάρπαστη, σύμφωνα
με τον insider, τις τελευταίες
μέρες, από αρκετά super markets.
Η εν λόγω κολόνια, που
κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1959 σε συσκευασία των 200ml, με άρωμα λεβάντας ή λεμόνι, και ήταν
ιδιαίτερα δημοφιλής τη δεκαετία του ’80 (ήταν το απαραίτητο αξεσουάρ στα
κουρεία της εποχής), έχει κατά 70% περιεκτικότητα σε αλκοόλ.
Ως εκ τούτου, αρκετοί καταναλωτές τη χρησιμοποιούν ως αντισηπτικό.
Ως εκ τούτου, αρκετοί καταναλωτές τη χρησιμοποιούν ως αντισηπτικό.