Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών...


Μια ασφαλιστική εταιρεία, η Lemonade, έστειλε ένα προσωποποιημένο email σε έναν τακτικό της πελάτη, τον Andrew,  με αφορμή τα γενέθλια του.
O Andrew ενθουσιάστηκε από την κίνηση αυτή και ευχαρίστησε την εταιρεία κάνοντας μια ανάρτηση στο Twitter. H Lemonade, όμως, πήγε ένα βήμα παραπέρα και έστειλε μία τούρτα γενεθλίων, η οποία παραδόθηκε στον εργασιακό χώρο του Andrew.
Για άλλη μια φορά, ο Andrew ευχαρίστησε την Lemonade μέσα από τον λογαριασμό του στο Twitter.
Ένα εξαίρετο παράδειγμα για το πώς με μια απλή χειρονομία, μία τούρτα γενεθλίων εν προκειμένω, μπορείς να κερδίσεις όχι μόνο έναν πελάτη εφ’ όρου ζωής, αλλά και αρκετούς «ακολούθους» του, καθώς και τους συναδέλφους του στη δουλειά, που απόλαυσαν από ένα κομμάτι από την τούρτα…
Η εξυπηρέτηση του πελάτη στα καλύτερά της…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia