Πώς μπορεί μια επιχείρηση να ενθαρρύνει το word of mouth (από στόμα σε στόμα σε στόμα επικοινωνία); Πολλές επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει πρωτότυπους και ανέξοδους τρόπους για να κάνουν το κοινό να μιλά γι' αυτές. Τέσσερις από τις πιο πετυχημένες στρατηγικές word of mouth είναι οι εξής:
1) Hilton Doubletree Hotel
1) Hilton Doubletree Hotel
To 2017
τα ξενοδοχεία Hilton Doubletree
hotel,
εγκαινίασαν μια ιδιαίτερη «surprise and delight» πρωτοβουλία: κατά το check-in έδιναν ένα ζεστό
σοκολατένιο μπισκότο σε κάθε έναν επισκέπτη.
Υπολογίστηκε ότι κάθε μέρα δίνονταν 75.000 μπισκότα, με το 34% των
επισκεπτών να μεταφέρει την θετική του προδιάθεση στο διαδίκτυο. Με άλλα λόγια,
κάθε μέρα γίνονταν 25.000 αναφορές στα social media.
Αρκετά καλά, αν συνυπολογιστεί ότι το κόστος μονάδας δεν ξεπερνούσε τα 20 cents.

2) Skip’s
Chicken
Το Skip’s Chicken
είναι ένα
συνηθισμένο μπεργκεράδικο στην Καλιφόρνια. Σε αυτό, όμως, που διαφέρει από τα
υπόλοιπα είναι στο ότι όταν ο σερβιτόρος σου φέρνει το λογαριασμό, κρατάει στα
χέρια του μια τράπουλα. Ο πελάτης διαλέγει μία κάρτα. Αν είναι ο τζόκερ, τότε
φεύγει χωρίς να πληρώσει.

3) The Neptune Theatre
Το 1973 ο John
Neville ανέλαβε
ως διευθυντής στο Neptune Theatre. Κάθε φορά που έτρεχε μία καινούρια
παράσταση, μοίραζε δωρεάν εισιτήρια σε ντόπιους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι, σε
αντάλλαγμα, θα «διαφήμιζαν» την κάθε παράσταση στους επιβάτες τους. Μόλις δύο
χρόνια μετά, οι συνδρομές είχαν διπλασιαστεί.
4) Penn & Teller
