Διαφήμιση αεροπορικής εταιρείας προκαλεί
θύελλα αντιδράσεων στη Δανία, καθότι αφύπνισε εθνικιστικές μνήμες μιας μερίδας των κατοίκων
της.
Όλα ξεκίνησαν όταν η σκανδιναβική
SAS εγκαινίασε μια καμπάνια με μήνυμα «Τι είναι αλήθεια σκανδιναβικό;», με
σκοπό να εξάρει την αξία του ταξιδιού, το οποίο μας κάνει πιο πλούσιους σε
εμπειρίες. Στο μήνυμά της, αναφέρει ότι πολλά στοιχεία της σκανδιναβικής
κουλτούρας, όπως η γονική άδεια, οι ανεμόμυλοι, ο συνδετήρας αλλά και η έννοια της
δημοκρατίας, εισήχθησαν από άλλες χώρες.

Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που
προκάλεσε κυρίως στις τάξεις των ακροδεξιών-εθνικιστών (στη Δανία το
εθνικιστικό κόμμα έφθασε να λάβει στις εκλογές το 16% των ψήφων), η διαφήμιση
αποσύρθηκε μετά από μόλις μία μέρα και αφού είχε 50.000 likes και άλλα τόσα dislikes - στην κυβέρνηση της Δανίας ανήκει το 14% του μετοχικού κεφαλαίου
των Σκανδιναβικών Αερογραμμών.
Δείτε το βίντεο εδώ