Στα πάρκα της Disney οι
υπάλληλοι έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση της κάρτας «No Strings Attached» για να
αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν στο πάρκο, ακόμα και
αν η εταιρεία δεν ευθύνεται.

Η κάρτα, φυσικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και όταν ευθύνεται η εταιρεία (π.χ. ο επισκέπτης εναπόθεσε το πουλόβερ του σε ένα locker που ήταν ρυπαρό) ή όταν κάποιος επισκέπτης παραπονεθεί.
Ωστόσο, η Disney φημίζεται
και για το ότι θα πάει το έξτρα μίλι (go the extra mile) προκειμένου να διορθώσει μία «αστοχία». Σε ένα τέτοιο
περιστατικό, ένα κοριτσάκι ξέχασε στο πάρκο το αγαπημένο του αρκουδάκι. Οι
γονείς του επικοινώνησαν με το πάρκο για να δουν μήπως κάποιος το βρήκε.
Την επόμενη μέρα, το αρκουδάκι ταχυδρομήθηκε
μαζί με ένα γράμμα στο κοριτσάκι. Στο γράμμα, η Disney εξέφρασε
τη λύπη της που το κοριτσάκι, έστω και προσωρινά, αποχωρίστηκε το αρκουδάκι
του, αλλά την διαβεβαίωσε ότι το αρκουδάκι πέρασε φανταστικά στο πάρκο μόνο του. Προς επίρρωση των παραπάνω, επισυνάφθηκαν φωτογραφίες του αρκούδου με
φόντο όλα τα παιχνίδια του πάρκου…