Ως γνωστόν
η διαφήμιση συχνά υπερβάλλει παραθέτοντας ισχυρισμούς που ουδεμία σχέση έχουν
την πραγματικότητα.
Κλασικό
παράδειγμα ήταν το μοντέλο Cordoba της Chrysler,
το οποίο όταν πρωτοεμφανίστηκε, το 1975, χρησιμοποίησε τον όρο «Corin thian leather» (κορινθιακό δέρμα) για
να περιγράψει την υψηλής ποιότητας ταπετσαρία που διέθετε και έτσι να
διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
Το διαφημιστικό
γραφείο χρησιμοποίησε τον εξωτικό αυτό όρο για να ταυτίσει το συγκεκριμένο -επιτυχημένο,
όπως αποδείχθηκε- μοντέλο με την πολυτέλεια και την ανώτερη κοινωνική τάξη.
Τώρα,
αν κάποιοι από εσάς νομίζατε ότι το δέρμα που χρησιμοποιούσε η Chrysler το
εισήγαγε από την Κόρινθο, τοποθεσία που αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι Αμερικάνοι
ήξεραν κατά που πέφτει (ακόμη και αν είχαν γνώσεις ιστορίας), μάλλον πέσατε έξω. Το «κορινθιακό» δέρμα κατασκεύαζε ένας παραγωγός
από το New Jersey…