Μάνατζερ σε Burger King του
Μεξικού παρατήρησε ότι αρκετοί πελάτες που είχαν παραγγείλει από το πληθωρικό μενού
του King's Collection, έπαιρναν, έχοντας "σκάσει" από το πολύ φαγητό, έναν υπνάκο…
Η παρατήρηση αυτή έφθασε στα «αυτιά»
της διαφημιστικής εταιρείας, η οποία αποφάσισε να αξιοποιήσει τα περιστατικά
αυτά, καταδεικνύοντας το μέγεθος των πιάτων του μενού.
Προσέλαβε λοιπόν έναν
φωτογράφο, ο οποίος για ένα μήνα φωτογράφιζε όσους πελάτες κοιμόντουσαν. Όταν κάποια
στιγμή ξυπνούσαν από τον λήθαργο, τους ρωτούσαν αν θα ήθελαν να εμφανιστούν,
έναντι τιμήματος, στη νέα διεθνή καμπάνια των Burger King.
Κάπως έτσι, οι φωτογραφίες των
κοιμώμενων πελατών κόσμησαν την, αν μη τι άλλο, αμφιλεγόμενη καμπάνια της αμερικάνικης
αλυσίδας, με σλόγκαν το: «They're that big» (είναι, τόσο μεγάλα)...