Showing our support to all in-house
Thomas Cook guests, the management of Neptune Hotels informed them that none of
them will be charged for their stay.
Read below letter for more
information
#NeptuneHotelsResort
#ThomasCook #support
Αυτό
είναι το μήνυμα που ανήρτησε στον εταιρικό λογαριασμό στο Facebook το ξενοδοχείο Neptune την επομένη της κατάρρευσης του Thomas Cook, θέλοντας με αυτό τον
τρόπο (χωρίς δηλαδή να τους χρεώσει για το υπόλοιπο της προγραμματισμένης
διαμονής τους) να δείξει την αλληλεγγύη του στους επισκέπτες από το εν λόγω
ταξιδιωτικό γραφείο, οι οποίοι αίφνης βρέθηκαν επί ξύλου κρεμάμενοι.

Στην
επιστολή, το μάνατζμεντ του ξενοδοχείου, αφού εκφράζει τη λύπη του για το
πρόσφατο γεγονός που συγκλόνισε τον τουριστικό κλάδο και το οποίο αναμφίβολα θα
έχει επιπτώσεις στην εταιρική κερδοφορία, δηλώνει ότι θα σταθεί στο ύψος των
περιστάσεων και, ως επιβράβευση απέναντι σε όλους αυτούς του ανθρώπους που το
επέλεξαν (αρκετοί εκ των οποίων είναι repeaters), θα καλύψει το ίδιο τα κόστη που θα προκύψουν από αυτό
το ατυχές συμβάν.
Αξιέπαινη
πρωτοβουλία, η οποία πέρα από τη θετική δημοσιότητα, θα ενδυναμώσει ακόμη
περισσότερο τις σχέσεις του ξενοδοχείου με τους repeaters του
και όχι μόνο.