Η
μόδα των «ψεύτικων διακοπών» (fake-ation) δεν είναι καινούρια,
αλλά υπάρχει εδώ και χρόνια, με αρκετούς χρήστες του διαδικτύου να ανεβάζουν στο
Facebook και το Instagram παραποιημένες φωτογραφίες, για να συλλέξουν likes και shares, αλλά και να κάνουν τους φίλους
τους να ζηλέψουν, πείθοντάς τους ότι κάνουν διακοπές σε κάποιον εξωτικό
προορισμό ή για να καυχηθούν για τα επιτεύγματά τους, όπως για παράδειγμα την
ανάβαση στο Έβερεστ.
Σύμφωνα
δε με έρευνα του 2017, το 33% των ανδρών και το 26% των γυναικών έχουν κατά το
παρελθόν ανεβάσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης fake φωτογραφίες,
προκειμένου να πείσουν τους ακολούθους τους ότι κάνουν διακοπές σε έναν ακριβό
προορισμό. Σήμερα, το 30% των Αμερικανών πράττει ακριβώς το ίδιο, με τους δε millennials να
κατέχουν τη μερίδα του λέοντος, φθάνοντας το 56%. Αρκετοί από δαύτους αυτοχαρακτηρίζονται
ως influencers, ενώ
υπάρχουν και κάποιοι που, ενώ ανέβαλαν το ταξίδι τελευταία στιγμή, δεν ήθελαν
να δείξουν ότι δεν πήγαν…
Προφανώς
αυτά είχαν στο μυαλό τους δύο τύποι από τη Νεμπράσκα, όταν το 2017 δημιούργησαν
την εταιρεία «Fake A Vacation», η οποία κάνει ακριβώς αυτό που λέει ο τίτλος. Δυστυχώς,
όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην ιστοσελίδα της, οι διακοπές και οι
φωτογραφίες από μέρη εξωτικά και πανάκριβους προορισμούς απαιτούν χρήμα αλλά
και χρόνο (ακόμα και για την επεξεργασία των φωτογραφιών). Όμως τώρα πια όλοι
μπορούν να το κάνουν, τουλάχιστον να προσποιηθούν ότι το κάνουν. Αρκεί, όπως λένε,
να αφήσετε τη δύσκολη δουλειά στους ειδικούς…
Το
μόνο που χρειάζεται, είναι, αφού επιλέξετε τον προορισμό που σας ενδιαφέρει, να
βγείτε έξω και να βγάλετε μερικές φωτογραφίες, οι οποίες, αφού αποσταλούν στην
εν λόγω εταιρεία και υποστούν επεξεργασία, θα μεταλλαχθούν, μετά από τρεις
μόλις μέρες, σε φωτογραφίες διακοπών σε μοναδικούς προορισμούς, όπως στη Χαβάη,
τις Μπαχάμες ή την Disneyland – προς το παρόν, η εταιρεία «δραστηριοποιείται» σε αυτούς τους
προορισμούς. Από εκεί και πέρα, εσείς απλώς τις ανεβάζετε στα αγαπημένα σας μέσα.
Ο
τιμοκατάλογος είναι ιδιαίτερα προσιτός, με τα πακέτα, ανάλογα με τον προορισμό,
να ξεκινούν από τα 20 δολάρια, αλλά και ειδικές προσφορές που «τρέχουν» κάθε
εβδομάδα. Η εταιρεία, μάλιστα, μελετά τη δημιουργία τμήματος που θα απευθύνεται
αποκλειστικά σε influencers,
καθότι η ζήτηση είναι ήδη μεγάλη.
Η ματαιοδοξία σε όλο της το μεγαλείο...